Thursday, October 13, 2011

2011.10.10

幾日都無update blog, 可能係近日都無特別啦。 

星期一雖然係假期,不過都要返工,工作地點個日有個street fair, 我就買左popcorn食,哈哈,我年年都會買架,因為好好味。一年一次都唔係好過份啫。 星期一晚上煮左個叉燒湯粉,好好味,哈哈,可能實在太耐無食過叉燒, 令我想不停地食,哈哈!
星期二晚去左8大道買grocery, 買下買下買左成US$100, 老公比面色我睇,但我就話屋企什麼都沒有,一次過入貨係咁架啦,哈哈! 亞媽叫我煲蕃茄薯仔湯!嘩,呢個湯幾十年都無飲過,因為老公同我都唔吃蕃茄,但為左有多D營養, 唯有照做。因為老公唔吃蕃茄,所以買左其他料煲花生雞腳湯,我都好耐無飲過,所以我都可以飲!
星期三,4點幾時比老細捉左去見client, 我唔記得帶電話去client度,我無諗過一去就去左成幾個鐘,老公打攞搵我唔到,我都有D內疚,要佢擔心咁耐,不過真係out of my expectation, 所以下次都係帶定電話係身邊。 
朋友C真係愈來愈煩,點解一個人可以將所有既好事,由佢把口講出來變左係一件慘事? 佢成日都話自己好慘,前幾日上網講左兩句,我真係唔想講,佢話佢唔想返工,唔想見到D好假既同事,個問題係,佢而家只係一個星期返一日工,見面有幾多可想而知,我日日夠見到個廢柴啦,唔通我又要日日怨天尤人??又話而家讀書好辛苦,不過佢而家有人sponsor佢讀full time, 唔駛自己比錢又可以讀書,呢D唔係身在福中不知福係咩?我覺得佢真係好可憐,次次見親佢唔係呢樣慘就過樣慘,真係見到佢都衰三年,都係上網講兩句就算。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 咁又係啊,開心又係咁過,唔開心又係咁過,做乜要對自己咁呢。
    [版主回覆10/14/2011 10:07:28]佢唔會明白呢個道理, 連天氣都可以怨一餐, 你話講咩好?

    ReplyDelete