Thursday, October 6, 2011

激氣


本來一開始打算買iphone,點知而家又唔出iphone 5,出左個所謂iphone 4s, 真係不知所謂。 已經頂住條氣,跟住今日我老公突然話佢細佬而家要加埋佢外母, 而最maximum係5條線,本來我,我老公,佢細佬,佢細佬老婆同我99, 剛剛好5個人,而家就因為佢要加埋佢外母, 所以我就唔可以join個plan, 都唔緊要, 問題係,佢要我地即刻話佢知個答案!!!!!!!! 我真係有D想爆粗,唔X係呀,你問我野我都要考慮下啦,點解你明知你們有個咁既決定,又唔一早講? 成日都自以為事,我真係頂唔順,仲有成日都要人就佢,救命呀! 佢都唔係細路仔,點解做野永遠都唔諗下人地感受? 我之前同佢關係OK, 直到有一次佢叫我幫佢寫resume, 我咪叫佢寫個draft, 跟住我幫佢睇下囉, 點知就話我唔幫佢, 然後就開始交惡,我自問對得住天地良心,我唔幫佢寫係我想佢自己諗下,思想下應該點做, 唔係下下都要人捉住隻手先識寫字,你唔自己跌下點知會痛,或者我係用心涼苦,佢唔明白,但唔緊要,唔好再咁對自己屋企人。 佢地而家同屋企人買樓,我唔係一齊買,我99就叫我幫手,話佢地好忙。我真係有D興,忙?原來係得佢地忙,我又唔忙既。況且間屋又無我份,點解我要幫手?我已經好好人幫佢地屋企人做左好多野,不過我覺得,無論我地做幾多野,都唔夠佢細佬做一樣野咁好,偏心程度係爆燈! 我真係有D想同老公搬番HK, 唔駛再對住佢地呢班滿口仁義道德既一班見錢開眼既人呀!!!!!

好忟呀!!!!!!!!!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. iphone4S = iphone for Steve Jobs 嘛,唔知可唔可以以紀念喬布斯做理由買返部呢? XD     想叫你唔好嬲,但比著我可能仲嬲過你。不過點解RESUME要人寫咁得意?
    [版主回覆10/07/2011 04:24:24]因為果陣佢岩岩畢業,無寫resume經驗, 講真,我都唔係好掂不過好少少啦。 唉,你嬲?我都唔知點算。堪頭埋牆算。

    ReplyDelete
  2. 呢位人兄似乎幾幼稚噃, 貴庚?
    [版主回覆10/07/2011 21:05:27]已經係發生幾年前啦,希望而家無咁幼稚

    ReplyDelete
  3. 介紹個 blog 你,講 bb 的,資料搜集得好好!
    http://hk.myblog.yahoo.com/chanb2010
    同bb一起食飯
    [版主回覆10/10/2011 21:21:54]多謝你 :)

    ReplyDelete
  4. You much be in a difficult place.
    [版主回覆10/12/2011 21:43:51]ya..i don't wanna see them that often now

    ReplyDelete
  5. His bro is a nut, and I think you should IGNORE him.

    Well, did you have iphone finally? and join the plan with them?
    [版主回覆10/27/2011 22:08:51]no, i m still on my own which i don't really care now.... i m ignoring in most part....

    ReplyDelete