Monday, October 31, 2011

估不到

估不到冬天好快就來臨,星期六同老公去睇醫生,去睇醫生時都只不過係落雨,點知出去既時候已經落雪,仲要係積雪同變冰,真係好難駕駛。我都覺得好牙煙,因為有時真係睇唔到路面,好恐怖! 感謝主我地安全返到家中,在家真係千日好,特別係呢D冷冰冰既日子,我沖左杯柯華田加睇電視,真係好正呀!哈哈~  

10月就已經下雪,真係誇張!對上一次10月落雪已經係好多年前既事, 想像不到到真係冬天既來臨會點算。我個weekend已經準備好我既winter gear, 因為真係好凍,又大風,希望今個星期可以留係家中休息休息啦!

老公睇醫生,因為佢既腳痛,醫生睇完話唔正常,可能個hip既位置移左位,照左Xray,等今個星期再去睇醫生睇報告。有時真係好憎佢,叫左佢幾10次去睇醫生,又唔係無保險,都唔知驚什麼!我又唔會笑佢,好過日日同我講腳痛,真係搞到我都煩哂。 有時同佢shopping, 就會話腳痛,但平時係街上拖住我,仲行到鬼C咁快,可想而知佢有幾痛啦。

近日身體狀態都OK,係行得多好易累同食野胃口mama地,不過胃口已經比上星期好D啦。 今個星期要去抽血,不過我都唔記得係為咩啦。 而家食藥,都係好難頂,有時食完跟住成日感覺個味仲係口入面,個味,真係令人作嘔! 我....仲有排先食完,唉,我都覺得自己好偉大呀!!!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 嗰日傍晚見無雪 我去咗BROOKLYN朋友度打邊爐呀 :P 妳依家唔好理咁多 放鬆啲 食得落就食多啲 遲下就會好轉架喇 =)
    [版主回覆11/01/2011 21:35:36]我個晚都係返屋企都老公二人打邊爐,哈哈,不過落雪/雨既時候駕駛真係好恐怖,D雪落到架車度又積雪,搞到個wiper都用唔到,好利害!
    而家好好多,不過成日見肚餓 -_-

    ReplyDelete
  2. 但平時係街上拖住我,仲行到鬼C咁快 <-- 證明你係佢最好既止痛劑啦 @_@  我第一次見落雪係上年11月30日,今年我住得北左,應該會比往年早少少見到雪。不過以前好期待落雪,到真係見證到落雪時,發覺完全唔好玩。可能倫敦唔夠凍,D雪太水啦,又污糟,行路好容易冼親,步步驚心
    [版主回覆11/01/2011 21:40:13]止痛劑?哈哈,又形容得幾好喎,男人係成日都依賴女人,點解呢?講得無錯,未見過雪時真係好想見,見到唔係一個問題,問題係落完之後個D所謂水X真係好恐怖又嘔心!無人或車掂過既雪係最靚,嘻嘻

    ReplyDelete
  3. My husband is like that too.... It took me 2 years to get him in for a bodycheck. I usually just call to schedule for the doc appointment for him and only tell him 1 or 2 days be4 the appointment. But he canceled the appointment himself so many times.... Men are so WEAK!!! I go to doc almost every month and dont have a problem with it. I think even my father and grandpa are the same way. Woman are way tougher
    [版主回覆11/01/2011 21:41:27]ya...i always have to drag him to doctor but at least my hubby wouldn't cancel the appointment... and yes, same as my dad, he's afraid of going to see doc also.......duno why -_-

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu:
    我看新聞,都話你個邊落雪, 我都眼特特,咁快就落雪!! 你都一切小心呀!!。。。。。而家你老公肯睇醫生,已經係一個好開始. 唔好話佢啦!! 我覺男士太怕新事物,很喜歡安於現狀,所以, 有咩都拖咗先囉!!
    [版主回覆11/03/2011 00:41:37]你地個度無落呀?我聽新聞好似有D地方成2尺雪,真係好誇張!天氣真係變啦,所以我而家都著得多衫,寧願熱可以除都好過凍親呀!

    ReplyDelete
  5. 我聽老公講你o個邊開始落雪....都覺得今年特別早...天氣好怪呢!!! 你自己要小心保暖同休息多d呀~~
    [版主回覆11/03/2011 00:43:33]係好早呀,平時起碼11月尾先會有少少雪花,今次真係落得好利害,同埋D人都無點準備呀!

    ReplyDelete
  6. Mrs Wu 你好呀! 我啱啱返,追返你個 blog 先!
    [版主回覆11/03/2011 01:55:24]喂喂喂, 等左你好耐啦!!!!!!!!!!!好掛住你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. 哈哈雪有咁核突? 我淨係睇過雪無見過snowing...未見過d所謂六角形...@@
    我女友從來都唔行街 一方面我又慶幸唔使俾錢 唔使陪行 另一方面我又討厭佢唔執look....真諷刺!
    [版主回覆11/07/2011 23:03:34]雪有時真係幾核突架,無人污染都OK, 比人整到黑墨墨真係好樣衰!

    ReplyDelete
  8. New York好少咁早落雪, 咁出入真係要小心d, 係咪夏天生呀?
    [版主回覆11/09/2011 22:38:39]大約5月到,所以個D天氣應該OK ^_^

    ReplyDelete