Monday, October 17, 2011

查經班

星期六既下午,同老公朋友去了查經班。 今次係我第一次去查經,開始時以為聖經所有野應該好容易,到一齊查經時,真係睇到一頭霧水,原來好難明。 聖經入面用了好多比喻,但要明白呢D比喻既真正意思真係要有人教,有人指點先真正明白。 我不嬲都唔叻,但我會好比心機去查,雖然唔係下下都明白個意思,不過我相信睇得多讀得多,應該好容易理解。  今個星期係講愛,其實聖經上所講既都係愛,不過要愛人如己真係唔易做。明知個人係握你,但仲要不停比佢握,可能呢D就係作為基督徒既其中一種問題。係現今,有幾多人真係願意比人握呢?  要領悟神的話好難,而我同我老公有唔同見解,不過我老公理解能力真係好好,而我...究竟係咪真係咁蠢呢?
數日前聽到一個消息,知道有人係教會入面偷錢,雖然未得到證實,但都覺得好驚訝,因為無想過教友會做出呢D事,而且呢個人真係有面目再面對人咩? 我覺得好恐怖。如果係普通人,都可以理解,但呢個人已經係比人經過諒解同機會,點解唔好好珍惜? 唉,呢個將會係對教會黎講既一個挑戰, 都感受到所有珍惜佢既人有幾失望,而都為佢媽媽難過,希望主真係比佢一個教訓,令佢甦醒,唔好再一錯再錯啦。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 基督教好多道理都好理想化,如不斷寬恕,不斷原諒,到底幾多人做到,同埋有些人值不值得被一再寬恕原諒?
    [版主回覆10/18/2011 10:46:40]所以先要睇聖經, 明白做人道理, 同埋只要信便能做到 ^_^

    ReplyDelete
  2. 又會突然咁教徒既!? 以前返好耐教會 從來都無打算查經*_*
    [版主回覆11/07/2011 08:47:27]哈哈, 為左bb好, 我覺得認識主係一個好事! :p

    ReplyDelete