Thursday, January 2, 2014

百感交雜

眼見而家既Hannah同我既距離好似愈來愈遠,感覺真係吾好受。點解會咁? 當然係因為我之前大肚,未能好好照顧佢,老公為佢沖涼,氹訓,等等...而我當然係要好好照顧自己身子先啦!而家更加要照顧妹妹,泵奶,休息,相對同Hannah既親子活動真係少之有少,我多數都會係吃完飯沖完涼後陪佢讀下書,呢個就係我地唯一既相處時間。 而家有時中途訓醒,會喊住搵爸爸,當我呢個亞媽吾存在,呢個感受...吾係三言兩語可以形容到。 雖然老公之前話我要放多D時間落個女度,佢先會親我多D,但試問...我又點樣可以squeeze D 時間出來呢? 我真係吾識得點樣可以balance到自己,都覺得自己好失敗,點解會令到個女吾痴我? 雖然佢吾痴我,變相係多左好多時間去休息同照顧妹妹,但心靈上既創傷...反而多! 唉....那些年,我倆曾幾何時一齊渡過既時間, 亞女好似已經忘記了,而家搵到新寵兒,我呢個舊既,會係新不如舊,定係係貪新忘舊呢? 其實老公無覺得沾沾自喜,反而好想我抽多D時間,好讓佢都有D空間,我同佢講,你有兩個女,黎緊呢幾年你都吾駛旨意會有私人空間架啦,你慢慢捱下啦! 好明顯,女兒都係比較痴爸爸,我吾望佢地好痴我,但我都只係想分擔一下老公既苦咋! 

講完一D吾太開心既事,又講下今日做既特別事,就係去見OB。 今次係產後檢查,大家放心,一齊正常,不過仲有線未溶,希望會係一兩個星期後自動溶解啦。 講下呢個OB,其實我之前有朋友介紹我去睇第二個,不過見左個個之後,佢既吾專業令我好反感,同埋,我第一次見佢,佢係咁崔我走,問多句都覺得我煩,我至憎就係呢種醫生,所以決定自己搵。 開始時都係上網search下,見到我現任醫生既rating幾好,所以真係膽粗粗去試,第一次見佢時係因為一D irregular bleeding, 不過見佢第一次印象幾好,因為佢好有耐性聽我講,又吾會因為出面有其他病人而崔我,所以我既first impression都幾好,第二次去時,已經係大肚啦,第一次大肚當然更加多問題啦,但佢都好仔細解釋比我聽,同埋會開解我,叫我吾好擔心,好似朋友一樣,到今次生既時候,佢真係好盡責任幫我,因為原本我生時血管好脹,佢話好少人會咁,所以連針時真係要好delicate先可以吾爆線,同埋都比左好多鼓勵我,我見到佢時真係放心哂架!! 我知道要搵一個夾既醫生幾難,真架,而家大部分既醫生都為搵錢,但佢我相信吾係,可能美國既醫療制度吾同香港,大部分既價錢都係standard, 吾會因為你bill幾多而保險會比幾多,而且呢邊都吾主張開刀,所以吾可以用錢來計。 雖然係香港入公立醫院真係平,但始終係一個吾相識既醫生來接生,點都好似怪怪的。 如果有幸再生的話,我都會keep住搵呢個醫生,因為將自已既性命交比一個人真係吾容易,點都搵個自己信賴既人好D! 多謝我個OB令我生產咁順利,同埋次次都肯花時間去同我呢個好Q煩既人傾計,哈哈!而家無得定時定候見佢,真係好鬼吾慣呀!不過見到醫生都係吾方好野,除非係朋友啦,哈哈!!!! 

BB便秘有咩方法呢? Hannah就由細到大都有呢個問題,唉!如果佢吾日日都poo poo, 第二日poo poo時就因為痛同大舊令佢而家怕左去poo poo。其實已經比好多菜佢食,我都吾知係咩原因呢? 似我D腸吾係直腸直肚?希望大家比比意見啦! 

落雪日,雖然吾駛返工,但希望落大D,老公吾駛返,yeah! 哈哈!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

54 comments:

  1. Mrs Wu, 新年快樂!小高回歸la ~
    um...好明白你這種酸溜溜的感覺,小朋友有時就係咁...可能之前爸爸少時間陪佢,依家多左所以痴多左,加上產後你的情緒仍較波動,身心又累,難免越想越不開心,無嘢既無嘢既,Hannah好快又痴返媽媽架啦!
    湊大又要湊細,你自己真係要留返d時間休息,保重呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 休息就有,但見到自己個女唔痴我又比較難受,希望大D好D啦

      Delete
  2. 啲人話囡囡多數黐老豆既. 一係你生多個仔出黎黐番你囉 XD

    ReplyDelete
  3. need to drink more water for relieving constipation!

    ReplyDelete
    Replies
    1. She does....she is afraid of pain so hold back....sad

      Delete
  4. 非常之明白你嘅感受,因為我都係咁,依家我抱唔到妹豬,妹豬爸成日抱佢玩,攪到佢痴晒佢,我個心成日都不是味兒

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,大家咁話,其實陀妹妹初期我都照抱,係到後期肚太大真是抱唔住先搞成咁,小朋友真是善變同善忘

      Delete
  5. 雖然e家Hannah痴爸爸多d,但係第日你多反d時間陪佢
    佢就會痴住你嫁啦^^ 唔好太擔心呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,我只係想分擔下爸爸負擔咋

      Delete
  6. 慢慢等Emma BB 大啲就可以一齊玩,到時又係你天下啦!!
    笑返啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,真是要好有策略一統天下:))

      Delete
  7. Mrs Wu好明白你感受,小朋友可能善忘啲,等細妹大啲你冇咁困身就可以補償番Hannah B多啲,佢一定好快痴番你架!
    生得兩個一定會分薄左時間,所以依段時間真係需要Mr Wu頂住先呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者真是分薄了時間,咁對大女好似不太公平,其實對細嘅又可嘗公平,算啦,認命

      Delete
    2. 如果係咁,同Mr Wu交更呢?你唔洗餵細妹時,除休息之外就你陪Hannah B,Mr Wu就湊細妹。
      到細妹大啲,兩姊妹可以一齊玩就知道個樂趣架啦^^

      Delete
    3. 其實對老公都唔公平,佢見妹妹都好少....

      Delete
  8. 唔好胡思亂想,細路變得好快。
    揀到夾嘅醫生好緊要,我個家庭醫生好好傾,每次見面傾計多過講身體問題。

    ReplyDelete
  9. 其實黐爸爸都好,代表MR WU照顧得 HANNAH 好。我家姐同STEPHANIE TEAM UP咗,唔多理個老豆,都幾陰功架。
    我呢種病人乜都唔問,我個醫生都覺得我好奇怪。我成日諗我GOOGLE都GOOGLE到好多答案,唔好阻住個醫生。

    ReplyDelete
  10. Both my kids (a boy and a girl) are closer to my husband. They wait outside the bathroom door when my husband is using the bathroom.

    I am getting used to it. That just gives me more time to do other stuffs around the time :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? Even now ? I think your kids are slightly older than mine, right.....
      Maybe I should learn to do my own stuff hahaha

      Delete
  11. 我估凡事都可以兩睇,我有個朋友個情況似妳,佢都傷心架,不過,當個大女漸漸長大,都會無咁黏父母,大女同佢妹妹,朋友close d, 依家當提前適應嘛!
    另一個朋友剛相反,二女未出世時,佢已經好determine要用好多時間陪大女,唔想大女生活因為妹妹而有太多改變,細女現在剛滿一歲,比大女outgoing、獨立,大女就比較內向,食、瞓、玩都鍾要痴實媽媽。
    其實唔同情況都可以算係培育方法吖,希望妳唔好太唔開心啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 算啦,睇開哂,我都無乜可以做,陪佢多D lor

      Delete
  12. 妳唔好咁諗啦,女的一定會黐媽咪架?
    我以前唔多黐媽咪,但嫁左之後就覺媽好,更愛媽咪

    俾Hannah飲多D水、橙汁會唔會好D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 女係爸爸前世情人,痴爸爸多都正常卦。
      有時佢都唔肯飲,好煩

      Delete
  13. 諗到如果一仔唔痴我,我都會心酸,但只要佢係痴爸爸,都好過痴工人姐姐,同麻最緊要佢聰教聽話!
    Hannah B除了食菜同飲水外,有食生果嗎?一仔每天一個生果咋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無工人,所以只可以痴其中一個。
      有呀,郜食幾多生果,都唔知點算

      Delete
    2. 下次試問下你依個婦產科医生?
      或者,人奶如果有多,比d Hannah B 試下?
      以前曾睇过初生bb飲奶粉有便秘,轉第二個牌子試下会有改善。最初一仔飲雅培一号時試过飲唔晒,我試飲,跟住肚痛呢!
      但我記得Hannah B已轉飲了鲜奶,那或試番下人奶,最好係即泵即飲!

      Delete
    3. 比佢飲人奶好似怪怪的,哈哈

      Delete
    4. 甜魔媽媽现在都有比番d人奶Matthew 仔飲呀!

      Delete
    5. 我知,但我覺得怪怪地je

      Delete
  14. 我都怕南瓜仔唔痴我,所以當妹妹出世,我唔會餵人奶,多啲時間陪阿囝,而阿囡就會俾工人姐姐照顧多,等南瓜妹再大少少先自己照顧多啲,我諗初生未咁快識認人……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你犧牲好大呀,不過兩個點都會分薄時間,我都應該睇開D。
      咁遲下邊個幫你坐月?你轉做 ftm ?

      Delete
  15. Mrs. Wu....唔駛太擔心, 因大部份BB女細時都痴實爸爸多D
    但大個女時就會痴番媽媽哩...

    ReplyDelete
  16. 女係爸爸前世情人嘛,宜家係爸爸還債嘅時候,遲吓佢大個又會跟返媽媽啦,酸溜溜嘅感覺我都明,不過宜家你最緊要都係爭取時間休息多D呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但見到咁,我個心又好難過...真係煩!

      Delete
  17. 遲 D 細女大 D 你就可以比返多 D 時間 Hannah, 咁佢又會痴返你㗎啦!
    Hannah 肯唔肯食番薯,奇異果,西莓呀?呢 D 食物可能對便秘有幫助㗎。

    ReplyDelete
  18. Emma 大個D,你就可以比番多D時間比Hannah. 加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量啦,我都希望我個女會痴我多少少

      Delete
  19. 我估你有時間多啲同佢玩佢就會痴你多啲㗎啦, 之前我仔都痴我多過痴我老公, 呢排都好痴我老公, 可能因為我前排成日 OT 老公照顧佢多咗.
    至於 BB 便秘, 之前試過蕃薯好得, 而家食 blueberries 每日都去得好暢快.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都可以試下blueberries....好耐都無食過!

      Delete
  20. 傻豬黎ga~ 向好o個面諗多d~ 而家hannah 痴少左你, 你先有時間休息ma~ 煩多d 爸爸仲好, 起碼俾爸爸知道湊小朋友係幾咁辛苦~ 而家可能多左個bb, 要有d 適應期o者~ 好快hannah會痴返你ga喇~~~俾信心啦~ 支持你呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀!可能真係要時間適應一下....我會努力啦!

      Delete
  21. 而家等老公多D幫手, 分擔下都係好事呀, HANNAH B 係冇咁痴你, 之後你多D 時間同佢一齊, 佢自然就會痴番你嫁啦, 我覺得小朋友唔會記住你之前太忙, 少左時間陪佢的, 最緊要自己多D休息呀, 要照顧兩個小朋友真係唔易, 加油呀!

    TAREBABY 食橙同火龍果就有便便嫁啦, HANNAH 鍾意食呢兩樣生果嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 火龍果未試過呀,不過而家都少有得賣,試下其他先!

      Delete
  22. 人奶媽初期係咁啦, 慢慢黎, 遲d就會好好多!

    ReplyDelete
  23. Mrs Wu,唔好大擔心,自己身體要緊,心情開朗好緊要,等妹妹大少少可以同Hannah玩的時候相信會好Do架喇!或者多D俾Hannah參與吓照顧妹妹都會有幫助呢!

    ReplyDelete