Friday, January 24, 2014

Emma BB @ 兩個月

不知不覺Emma BB已經兩個月,我又好懶咁無寫關於佢既野, 我真係一個好媽媽,哈哈! 不過有兩件係手,寫blog都無心機呀,希望遲下返工會有D心機做自己野啦! 

兩個月既Emma依然係好訓得,以前睇書,記得呢個時間既BB應該大約訓15-16小時,但佢....除左食奶,換片,沖涼之外,好似大部份都係訓...我吾係要complain, 但我想佢夜晚可以訓好少少,因為佢而家訓到成10點幾先起身,到12點幾既時候就吾訓,要hea到點幾兩點先訓,訓到大約7點幾,雖然可以算係介左夜奶,但遲D要返工我就無可能陪佢到點幾啦! 真係要好好adjust 佢個schedule.  

而佢食方面,吾係一個大食BB。 可能佢真係成日噴奶,所以係食方面都比較煩。 次次餵佢都好怕佢又要噴奶,所以食食下中途又要停下,跟住又要一段時間先再食埋,真係餵一次可以花成個鐘頭呀! 

可能因為Hannah BB真係發我地太多時間,陪Emma BB真係好少呀! 我...都覺得好吾公平,但...我地都想要少少少少私人空間,Hannah真係令我地透不過氣呀,哈哈哈!

大家對兩個月大既BB有咩activity呢? 比下意見!thanks!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 comments:

  1. EMMA B又唔同咗樣,兩個月可以大咁多!
    噴奶,笑死我。有無VIDEO睇吓?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地大得好快架。
      唔好笑啦, 如果好嚴重個d 會係胃酸倒流,要食藥好陰功架。 好彩emma 唔係算嚴重咋!

      Delete
  2. Emma今次喺相相個樣似爸爸喎!
    兩個月大回合---爸爸勝! :)

    ReplyDelete
  3. 我都唔記仔仔兩個月大時同佢做咩,好似都係 tummy time 呀,唱歌比佢聽,比佢摸吓唔同㗎嘢咁。

    ReplyDelete
  4. 細佬啱啱出院個幾日又係半夜2、3點起身..玩到5點先肯訓
    係呢幾日先好D咋...我都真係比呢D老細玩死..HAHA
    大家一齊努力啦~!!

    ReplyDelete
  5. 可能妳遲D返工,會好D呢,應該會多番少少私人時間
    忍多一陣啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定會多d 呀。。。湊佢地都好累下

      Delete
  6. Mrs Wu 幾個月大的BB, 就是只會 "食, 喊, 訓".....妳想佢有什麼活動呀 ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都忘記大女以前有咩活動 哈哈

      Delete
    2. It seems like my kids still like to "食, 喊, 訓," but they are a lot older than 兩個月

      Delete
    3. Haha....hannah still does the same, plus getting more trouble hahahaha

      Delete
  7. 對兩個月大既BB有咩activity>>>係屋企,又係係屋企law!

    ReplyDelete
  8. 有大b, 俾細b的時間會少好多, 係好正常架~~
    同埋chloe妹妹最初都係成日瞓, 去到2.5個月左右先至醒得多d, 另外2個月左右開始可以叭下囉

    ReplyDelete
  9. 兩個月BB梗係食飽就瞓,瞓飽就食啦 XD
    如果你想同Emma b做啲野,不如試下BB按摩,因為要響BB手無博雞之力果時先做到,唔知美國有冇依啲班呢?

    ReplyDelete
  10. 湊住個B,邊有時間寫BLOG呀。有時間都陪多少少個仔!

    ReplyDelete
  11. 咁快就2個月啦~湊兩個時間真係仲快過!
    依家妹妹暫時都係食同訓,過多幾個月大d,就可以一齊同姐姐去公園玩啦~
    現階段佢都未有記憶既~唔使太擔心陪佢時間少

    ReplyDelete