Tuesday, January 28, 2014

Brooklyn children museum

星期日同Hannah去放電,其實係覺得天氣凍無得出街街好慘,所以決定同佢去indoor既地方玩。 第一個選擇就係Brooklyn Children museum.  話明係children museum, 緊係比小朋友玩啦。 個度大約有兩層到,但都有好多吾同種類既野玩。 當然,小朋友最中意既就係水啦,所以Hannah都玩到好興奮! 佢一開始都怕怕,但慢慢就開始好興奮,走來走去不特止,仲吾想走tim,哈哈! 見佢咁開心我都好開心呀,不過就打亂左佢既schedule, 搞到佢訓左一陣咋,算啦,開心一日都OK,有時都要有適當既遊戲既。 係個度,有好多吾同既野,好似畫畫呀,沙呀,音樂呀....都OK架。 不過都吾平,一個人要 US$9,ummmm.....算啦,吾係成日去,同埋個女開心幾錢都值得,嘻嘻嘻!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 comments:

  1. We went to the Long Island Children Museum. It's $12 per person.

    ReplyDelete
  2. 好似幾好玩喎,等我睇吓附近有冇類似㗎 children museum, 仔仔大少少就可以去玩啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,到佢大d 就同佢去玩,我覺得幾好玩。

      Delete
  3. 好唔好玩,悶唔悶呀?以前家姐同 Stephanie 去 children's museum 我最怕,會一個去 shopping。做媽咪好偉大呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又唔覺得悶喎,可能對我來講都係新鮮同見個女開心我又好開心。

      Delete
  4. 感覺上Hannah算慢熱+斯文類型,其實我幾鍾意女仔係咁!

    ReplyDelete
  5. 好似幾得意喎,香港啲收費playground都好少見有得玩水架~
    哈哈,真係唔明點解小朋友咁鐘意玩水,我連餵肚B飲水佢都會係咁「吹水」同伸隻手入去搞 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地呢邊得收費playground, 我都想去d 唔駛錢既地方呀!
      佢地真係好中意玩水,等夏天同佢去沙灘

      Delete
  6. 又幾新奇好玩喎. 香港至多玩下噴水池.
    又無強國人同你迫餐死. US$9 抵玩啦! :-bd

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,少少chinese 啦,反而多jewish......

      Delete
  7. 小朋友玩得開心就好,偶然貴一次啫~~暖啲咪可以帶埋佢同妹妹去公園玩下^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,出去見下世面點都唔同d 既。
      夏天就會出動呀!

      Delete
  8. 能夠比到開心時光Hannah ,US9 好值啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,見到佢咁開心真係 priceless 架

      Delete
  9. 睇片好似好好玩咁喎,如果香港都有得玩就好喇~ =D
    hannah bb玩得咁開心,貴少少都抵=D7

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你地好似仲多野玩啦,而且天氣又無咁凍,可以出外玩下都ok 呀

      Delete
  10. Mrs. Wu,
    -Hannah 都好容易投入新地方, 好肯玩!
    -美國好多啱小朋友嘅museum, 有時間同Hannah 出去玩下, 見到她開心, 咩都抵返!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢一般啦,都要 warm up 一下先架。
      係呀,見佢開心真係值得架

      Delete