Monday, January 13, 2014

食訓痾

小朋友最重要既,點都係食訓同痾,無奈地,我個大女真係呢三樣野都吾得。 琴日真係三樣都無做,食又吾肯食,叫佢訓又吾肯訓..要到5點幾先肯訓30分鐘,而痾...真係令人擔心,我發覺佢係怕左痛痛,所以而家吾肯去poo poo, 唉,吾poo poo又令佢吾舒服,肚仔痛又令佢食吾多...點解要咁呀? 已經比好多生果同菜佢食,又試過比藥佢食,點都吾得...好擔心呀!!!!!!!! 雖然醫生話用pat pat個D藥會令佢慣左,但起碼會令佢痾得舒暢,吾駛好似而家咁,真係痾屎痾吾出呀!Hannah, 希望你快D做好呢三樣最basic既野啦!

講番另一樣野,cousin姐姐真係令我吾多中意佢。 佢琴日係我屋企玩左陣,玩完吾幫手執野不特止,仲要同我地講,叫Hannah吾好係屋企成日走來走去,好嘈(因為佢住二樓,我地住三樓),佢係咪真係short左?我地係屋企做咩野都關佢事,佢又吾諗下佢自己平時咪又係咁嘈,吾同我又話佢? 我老公咪叫佢你吾想Hannah嘈親你,你咪搬上上一層囉,哈哈(不過我地已經係最高個陣bor...)老公,你真玩野。 跟住我地話,有時係99度都聽到你係度跑來跑去(因為99係一樓,佢地二樓跑來跑去點都聽到啦!),佢真A字膊話,吾係我跑,係佢brother跑......真係好"負責任"呀!!!!!!! 我真係吾知幾時開始佢變成咁,真係覺得同佢講野好嘔血....而家Hannah吾知識講NO, 佢仲識講no way....我地就懷疑係cousin姐姐講野時教埋佢,真係好怕怕呀!!!!!! 我好難控制人地吾做D咩,但希望大個Hannah會以身作則,吾會教壞妹妹啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 comments:

  1. Cousin 姐姐態度惡劣,希望Hannah 唔好學佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我都想佢地隔離....不過Hannah又中意同佢玩,或者大家係女仔卦...希望妹妹快D大,可以陪Hannah一齊玩

      Delete
  2. Try giving Hannah some dried plums. I know it works well on adults and kids, and it tastes great!

    It's almost impossible for Hannah to not pick up bad habits from her cousin since kids are like little sponges. But I am sure you will teach Hannah right from wrong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. let me go buy first...dunno if she likes or not
      i will try to teach her right, but of course i can't avoid her getting wrong information from others..not even fr cousin, when she goes to school she'll meet others....

      Delete
  3. 睇個標題我以為你講我添。不過都唔似,因為應該加埋"睇電視"。
    我覺得HANNAH一定會受佢哋影響。細路仔一齊玩,梗係你學吓我我學吓你。 希望HANNAH返咗學識返啲乖啲嘅小朋友啦。
    我諗係COUSIN姐姐父母喺佢面前講過話嘈,細路點識咁講吖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下,吾係呀? 又係佢地? selfish.....
      不過我都阻止吾到佢地架啦,唯有希望Hannah明白啦!

      Delete
  4. 醫生有冇話點解Hannah去唔到廁所呀?
    點解去廁所會令Hannah痛嘅?
    佢個cousin short 㗎?如果佢係香港遲早變港女

    ReplyDelete
    Replies
    1. 醫生無講呀,不過我地知佢而家係怕怕所以吾去...
      因為佢痾有時好乾同大舊,所以咪痛痛,有時仲會有血呀!
      哈哈,佢真係好有公主病既港女 :))

      Delete
  5. 如果便便難,食啲通便生果好似香蕉咁有冇幫助呀?Hannah b成日唔食野,但唔係唔舒服都冇胃口呀?

    Cousin姐姐,我唸你只會見佢越黎越壞,可能cousin弟弟都會,因為佢地都係學佢父母咋!(唉,可悲)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時呀,佢D腸都吾知係咪打哂結係入面...今晚又吾食野啦!
      我都希望吾好影響我兩個女....不過我都無得選擇呀!

      Delete
  6. 如果便便難,有冇試過啲幫助便便嘅生果好似香蕉咁呀?

    Cousin姐姐,甚至cousin弟弟都只會越變越曳,因為佢地都係迫於無奈學左佢地父母!不過希望唔好影響到Hannah b & Emma b啦

    ReplyDelete
  7. 同意樓上,我都覺得cousin姐姐係喺父母到pick up呢D comments。唯有Mr & Mrs Wu努力教Hannah分辨是非,等Hannah可以做Emma好榜樣!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果係真既,咁真係可悲.....不過我又無諗過係佢地講架喎.....

      Delete
  8. 試下俾Hannah食火龍果丫...食完便便ok架, 小b好多時一食完半個之後, 第2日會去得好順暢架, 但就唔好成日食啵!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊吾係成日有呀,係夏天先有....而家唯有比佢食多D生果啦!

      Delete
  9. 好似食皇帝蕉都ok架,試下丫^^
    Cousin 姐姐其實都幾乞人憎....Hannah o係屋企走來走去,其實又關佢咩事 @@"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 皇帝蕉同普通蕉有咩分別?
      係架,有時都幾討厭,所以我都好少理佢地!

      Delete
  10. 西梅乾好work, try try la!
    呢個cousin 姐姐幾歲呀? 不過佢都係佢父母教出黎既...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好喎...等我試試先....希望佢當snack咁食會有少少幫助啦!
      我覺得佢成日食熱氣野搞成咁.....
      佢五歲,來緊六歲啦.....比家人搞成咁又真係幾陰功!

      Delete
  11. 或者可以試吓比 D prune juice 佢飲。唔肯食嘢,用新鮮生果打成汁睇吓佢肯唔肯飲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好煩架,一吾中意就NO!!!!NO到我都忟

      Delete
  12. Hannah同表姐住得咁近..會唔會教壞佢嫁

    ReplyDelete
  13. 小朋友疴唔出就要俾多D水, 果汁...佢飲....! 疴得會易D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有架,不過你知tum小朋友吾係咁容易啦!

      Delete
  14. 如果食物唔得, 你問醫生可唔可以俾佢食magnesium supplement, 平時啲人食calcium(鈣片)時常常會出現便秘問題, 因為鈣會令大便硬化, 所以食鈣時通常要加magnesium, 因為magnesium有軟便便功能. http://www.babycenter.com/0_magnesium-in-your-childs-diet_10324694.bc

    又或者直接俾佢食fiber supplement. 因為暫時好似只係從食物佢吸引唔好足夠fiber. 有啲小朋友(大人)天生就有呢個問題, 唔好太遲處理, 忍得多對大腸同肛門璧都唔好.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好,等我問問醫生先....不過可能佢怕痛,所以去親poo poo都喊哂咁....

      Delete
  15. 我 都 覺 得 cousin姐 姐 0既 言 行 舉 指 多 數 都 係 0係 父 母 身 邊 學 返 0黎 架 ~~小 朋 友 好 鐘 意 聽 大 人 講 野 &會 入 晒 腦...無 意 中 會 講 返 出 0黎 ...其 實 cousin姐 姐 0甘 細 都 唔 識 分辯 對 錯 又 唔 知 自 己 講 野 會 得 罪 人 ...可 能 佢 仲 會 覺 得 自 己 好 叻 識 得 0甘 樣 講 野 添 ~ 不 過 學 你 話 齋 你 都 管 唔 到 0甘 多 就 唯 有 睇 住 hannah & emma先 啦 ....可 能 到 時 cousin 姐 姐 會 向 佢 0地 學 習 添 呢 ~~:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾理得咁多lu......自己做好自己本份就算!

      Delete
  16. Mrs. Wu:
    ~我相信你依三個basic, 由細到大都好正常, 所以, 你咁緊張. 其實, 我覺都係一個循環, 食得少, 點痾得多?? 飲西梅汁, 會對去廁所好好!!
    ~你試下, 將啲食物整得cute啲, or 同Hannah一齊整齊食物, 小朋友有參與, 會食多啲!! 因我啲妹唔肯食, 我都係咁.
    ~希望Hannah會快啲有正常basic!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係煩呀!我怕用咁多心機佢都係吾肯食咋...

      Delete