Thursday, January 9, 2014

舊照 @ Governor's Island

呢輯相,睇得出係細個時影(其實都係上年summer影,不過個樣差好遠!)個陣同佢去governor's island,佢玩得幾開心! 時間過得真係快,上年summer先剛剛一歲,而家一歲幾但個樣吾同哂,真係女大18變! 不過就算變成點,都係我至愛既女兒,最重要係身體健康呀! 媽媽個陣剛剛陀住細女,見少少肚了,哈哈! 友人同我地去先發覺我有左,其實我真係遮得幾好架,嘻嘻嘻! 












而家Hannah,大個左好多,教佢clean up佢都肯,有時叫佢去丟垃圾佢又識,叫佢拎衫去bathroom沖涼佢又明,同佢講幫妹妹摺衫佢又會試,不過當然,吾係真摺,但佢見我做佢又會想學,佢係一個好學既小朋友。 不過感恩既係,佢無妒忌妹妹,有時爸爸抱住妹妹佢會拍下妹妹(可能見我地burp佢時咁拍,哈哈!),但如果我同爸爸摟住,佢就會即刻衝過來想分開我地,佢....真係爸爸既情人呀! 算啦,最起碼吾係第二個男人咁都OK既,哈哈!

飲多多個樣


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. Replies
    1. 係呀,幾個月時間真係變得好快呀!

      Delete
  2. 嗰時HANNAH好BB樣,依家大咗好多喇。
    幾好喎, 屋企多個幫手。幾時會同爸爸媽咪揼骨呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好BB...下次post佢地兩姐妹既BB相,嘻嘻!
      佢有揼,不過似係打我地多D..哈哈,算啦,都係一個好開始!

      Delete
  3. Hannah 好乖喎,又聽話又肯幫手!

    ReplyDelete
  4. Hannah b已經亭亭玉立啦,塊面仔都keep到肥美喎!
    佢真係咁呷醋?咁佢分開你地係即刻攬番Mr Wu嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真的呷醋,我一摟住老公佢真係會推開我隻手....好誇張....

      Delete
  5. 冇入黎一排, 真係大個左好多, 已經唔再係BB啦!!

    ReplyDelete
  6. 大個女了...可以幫媽媽手啦!!
    無呷妹妹醋真係好叻, 我都開始擔心小B會呷醋喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時無,希望以後都唔會有,哈哈

      Delete
  7. Hannah真係大個咗好多呢!呢輯相個樣仲好BB,哈哈!

    ReplyDelete
  8. 無jealous妺妹,抵讚!
    仲要比個讚Mr. & Mrs. Wu, 身教得好好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好讚,佢好小氣
      都無點教,佢學野又ok嘅

      Delete
  9. D相好SWEET呀~~你教得佢好乖呢,第時一定幫得手^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢曳個方面無講啫....不過我都要知足

      Delete
  10. Mrs. Wu,
    -望返d相, Hannah 真係大咗好多. 而家識聽你講乜,咁你有個小幫手. 雖然唔係話識接衫, 但Hannah 知道係點做, 又行動埋. 好叻!
    -你依家點呀! 有冇好好休息下?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真是不經不覺由BB變成小女孩,有D懷念。希望佢大個真是會幫手啦!
      有休息,不過已經在家中做野,無辦法,無錢呀!你係溫哥華如何?有沒有被冷風影響?

      Delete
  11. 我每次睇返matthew舊相, 都好感慨bb大得好快呀! 尤其過左2歲已經唔再baby, 而係kid了... 所以要好好珍惜emma妹妹初生的時光, 影多d相同我地分享啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 望住妺妹就想起姐姐細個嘅時侯....

      Delete
  12. 睇相都覺得 Hannah 大個左,嘻嘻....好可愛呀 ^3^
    飲多多,好似好多小朋友都鐘意飲多多......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地大得好快,所以要好好珍惜呀!
      嘻嘻,其實我都中意飲多多:p

      Delete
  13. 所以要珍惜佢仲係BB嘅時間

    ReplyDelete
  14. 一歲多的小朋友, 好天真, 好趣緻.....是最可愛的時候

    ReplyDelete
  15. Hannah BB真係大個女左好多,而且又疼妹妹,將來實會係好家姐繼續惜妹妹!^^

    ReplyDelete
  16. 果時hannah仲係肥嘟嘟呀, 而家拉長左!

    ReplyDelete