Thursday, January 16, 2014

搶野玩

發燒中既Hannah仲同人搶野玩,哈哈哈!
錄既過程真係好爆笑,連妹妹搶成咁我都無幫佢,仲掛住錄,哈哈,sorry亞女,不過真係好搞笑!!!! 我只可以話,Hannah, 你要堅強D....吾好成日比人蝦呀!








:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. Hannah b搶得溫純呀,不過搶唔到就扁晒嘴好搞笑 XD
    肚B返playgroup都會搶人野,不過佢係搶唔到就走人果隻 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得hannah 搶得好斯文. 其實佢既坐姿無變過架 :))

      Delete
    2. 哈哈,我又無留意喎...不過佢都係斯文個隻,吾中意同人搶架啦!

      Delete
  2. 佢哋平時係唔係friend底嚟架!
    另外個小朋友似想Hannah啋佢多過似想搶嘢玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都friend friend地既.....不過佢地都吾知發生咩事,哈哈

      Delete
  3. 睇見佢地為啲咁小既事喊就覺得好搞笑!

    ReplyDelete
  4. hannah bb...好對唔住!! ee已經好努力咁忍,但係都忍唔住,真係好搞笑:))=))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,吾係你,我都忍左好耐...真係好搞笑!:))

      Delete
  5. 我鍾意HANNAH嘅性格呀!原來仲有戲劇細胞添!
    好嘢, 星期日又見到HANNAH嘞。

    ReplyDelete
  6. Hannah is like my oldest - he whines when he doesn't get his way.

    My youngest, on the other hand, takes matters into her own hand and is much more aggressive.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i feel Emma will be more aggressive...dunno why, haha! she'll probably protect her sister

      Delete
  7. wahaha...妳係唔係人阿媽嚟㗎,咁都唔幫個女,haha

    ReplyDelete
  8. hannah係溫順派, 幾好丫, 我鍾意咁o既女~~

    ReplyDelete
  9. Hannah 應該諗緊點解媽咪唔救我既

    ReplyDelete
  10. Hannah B搶玩具咁溫馴,誓估唔到下一個post terrible 2 到變了另一個人呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾大分別,以為係另一個人,哈哈

      Delete