Tuesday, January 21, 2014

Terrible two


而家既小朋友真係好trouble....我相信terrible two已經來臨,真係好好好恐怖! Hannah而家一有咩吾中意就訓係地下喊,嘩,真係激到我.....星期日煮野佢食又吾食,仲要搞到周地都係,話佢佢就係咁發脾氣,係地下係咁典,我即刻走,費時理佢,佢典典地就死死地氣起身去搵我地,媽媽,爸爸,婆婆都叫哂,都係無人睬佢,因為佢地無我permission去理佢! 呢D咁既人真係蝦你,試緊你既耐性同limit,如果我吾堅持就會比佢蝦,哼,衰人! 希望佢地大D就好D啦! 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

42 comments:

  1. Just wait until she talks back to you. Fun time!

    ReplyDelete
  2. 一定要好好保存呢段片比佢第時睇番! XD

    ReplyDelete
  3. 勁like妳個做法,如果小朋友太蹤佢,佢地會變本加勵,將來更難教

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家同 d 媽媽交流,睇下應該點教。。。佢d 脾氣好勁

      Delete
  4. 嘩, 真係有啲恐怖! 好似驅魔人!
    你要堅持呀, 如果唔係真係會俾佢蝦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 努力緊,佢發脾氣真係難頂

      Delete
    2. 原來terrible two會咁恐怖,見田鼠媽咁形容又幾貼切忍唔住笑左 XD

      Delete
  5. terrible two 真係每個B必經階段,遇上不喜歡的事就發脾氣又鐘意咩都say no...
    但你的方法很好,不應太縱容,否則日後更難教好她,加油 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知呀,但我地大人見佢發脾氣都煩, 所以唔鬼理佢

      Delete
  6. 嘩...好恐怖, 如果小b係咁, 我應該會即刻顛左都似~

    ReplyDelete
  7. 真係要堅持呀。。如果唔係遲啲仲厲害呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 堅持ing..... 希望佢識講野時會明白佢多 d

      Delete
  8. 小朋友真係唔可以縱,你做得好啱,支持你!!!

    ReplyDelete
  9. 真係要堅持落去,如果唔係第日仲難教

    ReplyDelete
  10. 啱呀啱呀, 唔好就範呀。

    ReplyDelete
  11. Mrs Wu 唔駛担心,
    小小BB 只有用喊, 用扭計, 忟.....來表逹小BB 的要求....
    再大一點後就唔會...啦 !!

    ReplyDelete
  12. 之前 聽 你 講 話 hannah 發 脾 氣 會 dum地 ...原 來 仲 會 典 添 ! 你 做 得 好 好 呀 ~~最 緊 要 家 人 一 齊 合 作 添 呢 ! hannah 識 得 事 後 揾 返 你 0地 即 係 佢 都 知 自 己 唔 0岩 喇 ~ 慢 慢 教 好 快 就 會 過 terrible twos架 喇 ~~:)

    ReplyDelete
  13. 其實小朋友好鐘意試我地底線, 我都要提自己唔好心軟...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,佢知道你可以接受到就會變本加厲

      Delete
  14. Terrible 2完, 仲有terrible 3, 4, 5....每個時期都會有佢既問題:P

    ReplyDelete
  15. Mrs. Wu,
    -你做得好好! 𣎴可縱容. Hannah 會返學前班嗎? 返學會好d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 想,不過起碼到佢兩歲幾先。。。。仲有一年呀

      Delete
  16. Hannah都好乖, 會自己起身去搵人, 哈哈.....媽媽加油啊﹗

    ReplyDelete
  17. 我手机都睇唔到...
    或者我要用你个方法幚一仔戒奶咀,又或等terrible 2 过后先戒!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最后要返公司睇,Hannah B既蜈蚣彈好厲害,小心撞到野呀!

      Delete
    2. 咁我又唔識介奶咀。。。 唔知呢招work 唔 work

      Delete
  18. yin b前日食飯時都係咁呀..我遲左一下喂佢,佢就成條腰向扭.
    老公見到即時話佢仲打佢手板,然後就將佢面壁思過!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw~Hannah B發起睥四都唔惹少,但就真係要堅持唔可以樣樣都就範,
      唔係遲下只會得寸進尺!

      Delete
    2. 所以而家就要比佢知我地個 limit, 如果唔係無安樂日子過

      Delete