Monday, January 6, 2014

咁都得?吾係呀ma......


話說早排聖誕節,我年年都會準備禮物比老公細佬既小朋友,cousin姐姐我就準備左一部琴比佢(當然吾係真個D啦!),而cousin哥哥就準備左幾件衫同melissa and doug既blocks比佢,因為佢仲未識講野,吾比玩有音樂既toys. 其實我選擇既gift吾係是但咁揀,係真係用心去揀架。好似cousin姐姐個份,就係見佢中意玩我屋企部琴所以買比佢。 不過有一日見到cousin姐姐,佢同我講,可吾可以買過樣聖誕禮物比佢,我問佢點解,佢話佢屋企有部,想叫我買過樣野比佢,我心諗...下,你咁係呀ma? 我送野比你,你都仲咁多要求? 我即時O咀呀! 

今日99打比我,同我講話遲下可能weekend出去做護理,我又心諗,其實我地weekend都好少要你幫手,所以你出去做野影響吾到我既。 之後講講下又話自己無錢因為無野做,再講番之前佢買左兩件衫比cousin姐姐做聖誕禮物,之後cousin姐姐同佢講 "你送得兩件衫比我咋? 我婆婆買左架車比我玩呀!" 跟住我99就問佢邊個同佢講,cousin姐姐就話佢媽媽同佢講.....雖然吾知係真係假,因為呢段野係我99同我講, 但如果cousin姐姐個亞媽真係咁講野,我覺得佢真係好衰。 係,我99係無野做,因為要湊我地既小朋友。 無收入又點會有錢買野比佢地。 但人地亞媽又吾好忘記,佢日日都有個工人幫佢手,仲要係免費個隻,而家送吾得起D其他luxury既野,就咁同個女講??? 我覺得好過份! 同埋,人地送咩比你個女係人地既事,你吾appreciate就算,吾需要係個女面前講D咁既野,個女仲細,吾識野,但佢亞媽吾係小朋友,有無經大腦講野架? 有時真係戥我99慘,用心去對佢地,佢地就當佢係草,吾怪得知佢要出去做野,比著我都吾想weekend再幫佢地湊小朋友,好似自己攞黎賤咁。 我吾覺得出奇,因為佢地個家人係好勢利,你又吾諗下而家住緊間屋係邊個比down payment, 如果吾係你邊有咁好住。 我係睇吾過眼啫,無咩事,始終係佢地既事,如果我個女講D咁既野,我一定會嚴懲! 所以我決定,下年我都係是但咁買D野比佢地算,我都只不過係收到個兩件衫仔,但我當然吾會有意見,送吾送我都無得控制架,更何況,我都吾係貪佢送既野! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

54 comments:

  1. wow....miss cousin is so mean. Hope Hannah does not learn any bad attitudes from her.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i hope so.... but she is not there most of the time so i m glad

      Delete
  2. 聽到又係幾失望嘅。希望佢媽咪會教返佢啦。
    我細個都試過,生日表姐送本集郵簿比我,我竟然, "CHUR~~" 比姑姑話我唔可以無禮貌,加上表姐好有心,我唔應該傷害佢。 我當時 5 歲咋,仲記得姑姑嘅教訓架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又真係幾無禮貌,但小朋友吾明都要教,吾係讚同小朋友既無知就係正確!

      Delete
  3. 都真係好差喎! 咁樣真係會教壞細路!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經教壞...佢地既小朋友係吾叫人,好無禮貌

      Delete
  4. 好誇張,cousin阿媽真係好有問題(當然佢唔會覺得自己同個女有問題),做人同講野都咁刻薄,真係難為你99咁偏心佢地,換黎係咁嘅說話!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 刻薄真係形容得好好,我諗吾到用咩形容佢地!
      不過事實係咪咁我就吾知啦,但佢都係D好刻薄既人...其實大家話哂一家人,吾駛咁樣啫....不過永遠都係一個願打一個願捱架啦!

      Delete
  5. 好離譜呀!人地一番心意送禮竟然咁講,完全體現到咩係無家教~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一樣米飼百樣人,好彩我地平時都好少依賴99, 所以對我地無乜大影響。

      Delete
  6. 種咩因, 得咩果, 佢咁教細路, 佢個女大個都唔會識孝順佢

    ReplyDelete
  7. 大人唔識教, 小朋友就咁由純真變左質...

    ReplyDelete
  8. 嘩, 如果cousin姐姐媽媽真係咁講, 你99真係心都淡埋.....
    有時我地听得多呢d, 都真係要做借鑒, 等自己更加要好好教育小朋友~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都係盡量教好佢地啦,但呢個case太extreme.....好誇!

      Delete
  9. 痴孖根,小朋友真可憐...... 俾個呀媽教壞哂@@

    ReplyDelete
  10. 有病咩...真係戥佢啲仔女慘, 啲價值觀被扭曲晒, 大個唔知會變成咩人!
    朋友老公都有個經典弟婦. 幫個女開生日會, 出到聲叫人俾cash, 聲稱話要籌錢俾個女學琴. 屋企裝修搵表弟, 但唔俾錢人, 叫佢問我朋友老公收!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩,又一個經典,而家D人點解會係咁? 不過呢邊既福州人結婚都好激,拆人情係其中一個entertainment, 所以D人都吾會比得少,哈哈!

      Delete
  11. 吓?cousin哥哥唔識講野???
    cousin姐姐同媽媽真係經典@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,真係好經典架,我都睬佢地都傻

      Delete
  12. 唉....咁勢利, 咁斤斤計較....看錢至上....真唔掂呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩吾係我,哈哈! 不過我吾稀罕佢地既禮物!

      Delete
  13. Why didn't your mother-in-law say something to her granddaughter?

    I kept reminding my son to be grateful when he throws fits.

    Anyway, it's not an esay job disciplining.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i dunno why...even she said something its not going to change the way she talks....shame

      Delete
  14. 真係睇得出個呀媽好勢利,教壞晒個女,可悲!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉...cousin姐姐係慘架!個陣佢地去旅行丟低佢兩姐弟,真係好一對父母!

      Delete
  15. 0甘 細 個 講 野 已 經 0甘...=X 大 個 0的 都 真 係 唔 可 以 相 像 ...希 望 人 0地 媽 咪 知 道 係 有 需 要 改 返 好 啦 ...唔 係 0甘 樣 落 去 對 cousin 姐 姐 成 長 都 唔 係 0甘 好 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無權講任何野,不過我覺得出到出面真係會比人話無家教,而且佢只係五歲,幾時勢利到大? 大個咪似佢亞媽囉..無人中意!

      Delete
  16. Mrs. Wu:
    ~人哋個仔女, 我哋教唔到. 但我覺你奶奶都幾慘.

    ReplyDelete
  17. 原來奶奶係不收分文幫妳哋照顧孩子,好偉大啊!

    ReplyDelete
  18. 你的教育如何,你的孩子也必如何....如果是真的,將來她一定不好受。
    其實送禮係一番心意,價值多少根本唔係重點,不但無教識小朋友知足,還來個反面教材,如此勢利,將來一定...自作自受。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗正常都係咁諗既...不過佢地咁勢利,有其他想法都吾定!

      Delete
  19. O...咁衰既, 佢地有無俾番D家用你99當佢幫手湊B架?

    ReplyDelete
  20. 哈,佢地真係以為人地送野係老奉架喎,神經病 !!!
    係喎,Mrs Wu,我睇新聞話你地果邊大雪,一切小心啊,每次睇完天氣報告都想起你地呢......

    ReplyDelete
    Replies
    1. sammi, 好一個神經病,所以我唔會再花心機落去。天氣已經無下雪,只係超級勁凍,crazy !

      Delete
  21. 點解有人可以刻薄到咁?! 我係你99真係會好傷心...=((

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我聽佢同我講時(係電話到)好似想喊咁....嚇C我!

      Delete
  22. 咁都有架~其實我都好怕送野比人~又怕人唔鐘意~比現金,唔好煩~厭錢小下年再比小D~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好主意...我下次都是但買D cheap野算

      Delete
  23. 真係幾人X喎..., 算啦, 繼續管教好Hannah同Emma, 唔好俾依d衰人教壞就好了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩都吾會經常見到佢地D小朋友,如果吾係教壞都吾知話邊個

      Delete
  24. 真係一樣米養百樣人.....
    天氣凍,你自己要TAKE CARE AR!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係架,所以我都吾理得咁多!
      你都take care呀!!!

      Delete
  25. 聽到都幾唔開心,送俾你唔岩用係另一回事呀
    但都要感恩嫁ma,唔係一定要送嫁

    ReplyDelete