Friday, January 10, 2014

姐姐VS妹妹

如果我吾講,大家知吾知邊個係Hannah, 邊個係Emma? 剛出世既時候,我覺得Emma一D都吾似Hannah細個,但漸漸佢大..就覺得佢勁似Hannah細個,大個會吾會變左twins? 嘻嘻嘻....










聖誕節既時候,去左屋企附近睇聖誕燈飾,雖然未必係最靚,而天氣又凍,但Hannah係車上係咁嘩嘩嘩,一臉覺得好神奇既時候....我地見到小朋友既純真真係賺左!佢地咁dum本,真係好睇過Manhattan入面既燈飾呀! 










:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:

  1. 完全分唔開呀~~~第三張我就認得係HANNAH。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hannah好似肥D,嘻嘻,仲以為你地會睇埋佢地既衣著會估到,因為一個出世夏天,一個冬天 :P

      Delete
    2. 你唔講夏天冬天出世,真係分唔倒!

      Delete
  2. 佢兩個真係好似樣呀!!!分唔到~~ TWINS又幾好WOR~

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehe, thanks..i prob took it when i was feeding at night :P

      Delete
  4. 我估2同3係家姐, 其餘係妹妹

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,其實第一張都係姐姐來架!;)

      Delete
  5. 第二張相係Hannah
    D聖誕裝飾好靚丫,妳屋企有冇整呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,係呀,其實一至三都係家姐,其他係妹妹呀!
      有整既,不過緊係無咁靚啦!

      Delete
  6. BB 睡著時, 真的好QQ 好可愛....呀 !!

    ReplyDelete
  7. 真係好似,除咗尾二嗰張開眼相相唔似Hannah, 其他都餅印咁!

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu
    -望落去, 分唔出. 但第二張相, 我知係Hannah. 因為我記得Hannah 出世啲相. 係用hello kitty 床單.
    -我覺外國人, 係聖誕節. 好花心思粉飾間屋. 講真我冇d咁嘅心去整. 比我都係睇下人哋間屋就算

    ReplyDelete
  9. 好似樣呀﹐兩個都可愛~~D燈飾已經好靚、好有氣氛啦^^

    ReplyDelete
  10. 真係分唔到喎,勁似樣!大啲一定twins樣,到佢地再少女時就同Mrs Wu三姊妹樣~
    啲燈飾相咁得意真係閃閃下咁嘅?

    ReplyDelete
  11. 嘩....好似呀,第三張係咪Hannah?
    咩兩姊妹呀,計埋你可以三姊妹啦 ^0^~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩...你真係識氹我!邊有三姐妹咁誇張呀!我好老啦,哈哈!

      Delete
  12. 嘩..完全分唔到...兩姊妹好似樣呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係好似....
      遲下小B同小小B都會好似架

      Delete
  13. 分唔到, 好似好似好似!! 等妳公佈答案~~
    btw, 有無拎自己細個o既相黎再比較呀?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,頭三張係Hannah呀!似到佢地...
      我無D咁細個既相,係得一兩歲咋,所以無得compare

      Delete
  14. 如果唔係睇到佢哋一個著冬天衫,一個著夏天衫,真係以為係同一個人 :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻嘻,佢地真係好似....吾知大個係咪都會咁呢?

      Delete
  15. Mrs Wu, 遲d 可唔可以o係張相度打返邊個係Hannah,邊個係Emma?太似...我睇左好耐呀↓!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,真係咁誇張? 其實頭三張係Hannah, 我無刻意shuffle D 相呀

      Delete
  16. 頭三張係hannah?
    我覺得hannah個嘴圓啲架!

    ReplyDelete
  17. 完全唔識分呀....d燈飾好靚呀
    你係咪仲整左圖呀??? 我click入去睇會郁的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我邊有咁叻識整D燈...google幫我整架咋!

      Delete