Sunday, February 17, 2008

累累~

呢幾日都要返工真係好累 (連星期六都要, 好慘...嗚嗚...)~ 聽日係假期, 不過都無計, 又要返, 其實呢幾年都係咁, 開始有d 慣, 不過都係想有d 假期開心d, 嘻嘻~

今日係星期日, 好早就起左身 (成9:30, 平時我可以訓到11點), 無計, 我parents一早起身, 嘈住哂, 唉... 不過今日好忟, 本來諗住可以係brooklyn飲茶, 跟住唔可以因為要車佢爸返工, 之後去左chinatown, 鬼死咁多人, 又無位泊車, 咁我就同我parents一齊行去搵位先, 之後要齊人先可以有位坐, 煩死人, 佢2個又走開左買野, call 左我媽十幾次又唔聽, 佢又話我比佢地行開, 搞到要等黎等去..我都好難做...唉! 有時真係左右做人難, 之後諗住買餸返屋企, 佢又唔想去又complain 話成日做司機, 講真, 我有時都陪下佢屋企人啦, 都唔係咁過份je..其實佢係懶, 唔想行同咁多人, 佢覺得好煩...我都覺得好煩ga, 又要就呢個又要就0個個...唉..做人女友什艱難, 都唔知點先滿意..

佢就好, 星期六自己同班friend去滑雪, 幾正, 我就做到隻dog咁...真係慘! 我星期六一早起身等佢車我去chinatown, 我就之前個日約左我個coworker飲茶之後返工, 激死我, call 極都無人聽, 之後唯有去佢媽到坐住等, 佢之後call番我話岩岩起身, 會get ready, 我以為好快啦, 點知等下等下, 等左成個幾鐘, 真係早知訓多陣無咁嬲....我honey話, d 0靚妹都係信唔過, 唉....真係一個十分"有趣"的weekend!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 好叻啊你~ 成篇0野都用中文打~~~~
    睇完你0既blog, 我都覺得你好慘. 又要就呢個又要就0個! 你honey又諸多complain...真係慘~ 好在都係久唔久一次, 如果成日係錦就真係煩死~
    [版主回覆02/18/2008 22:15:00]Yah..i feel pretty 叻 myself writing in chinese last night.  He was wondering what i was writing to and i told him to Miki and he said don't use her as an excuse, i was like -_- Anyway, yes, between parents and bf...it's really rough..sigh~ thank God he's not that picky and my parents are not difficult to deal with..(sometimes) XDDDDD

    ReplyDelete
  2. haaaaaaaaaaaaaaaaa
    u should tell him, "miki is my secret lover" kaka
    [版主回覆02/19/2008 23:20:00]-_____________- he'll think we're crazy!!!!

    ReplyDelete