Sunday, August 10, 2008

奧運!!

4年一度0既奧運又黎啦!! 雖然我唔係十分熱愛運動0既人, 但作為中國人0既我都想係今次北京舉行奧運呢個盛事出d力...呵呵, 都只不過係出力叫下中國加油je  

岩岩過左個星期五去左人地屋企睇開幕, 嘩, 真係歎為觀止.  我開頭真係無諗過一個opening會係咁好睇..(當然除左個d國家出黎個時啦!) 但係睇完之後真係唔可以唔讚中國對奧運0既精神, 睇得出佢地真係比左好多心機係個opening到!!! 而且我覺得中國人話要做0既野, 無話做唔到, 又一次證明我地係得0既, 唔好比d 鬼佬睇死我地..!!

我自己本人最中意係開頭倒數, 有一part係活字印刷, 我開頭以為係用電腦, 因為真係好整齊, 但原來係人手整, 真係好勁!! 而最尾點火個度, 真係好creative! 平時以前都係是是但但點左就算, 而我地就整到由頭到尾都咁好睇, 真係win左一場漂亮的仗!!

希望佢地win多d, 唔好比
d 鬼佬睇死!! 中國加油!!!!!!!!!!!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 我連睇各國選手出黎個陣都好開心,因為我對國家有興趣,以前我可以背到全世界99%國家,而家未必得;不過睇國旗都好得意,有d國家淨係派兩三隻小貓黎比賽(話唔定係選手自資都唔定)^^
    [版主回覆08/11/2008 21:23:00]haha...i was interested at the beginning but eventually i got bored and sleepy (coz it was my 11 something at night time already..)

    ReplyDelete
  2. 其實除0左我地睇到0既呢0的畫面, 國家仲0係背後付出0左好多我地唔知0架.
    好似0個日opening錦, 原來本身天氣麻麻, 有機會落雨. 為0左令到個opening可以順利進行, 國家射0左100支火箭上天空度打散0的雨雲~ 勁!!
    [版主回覆08/12/2008 10:39:00]係呀, 我聽講話佢地想控制天氣唔好下雨....佢地真係做左好多野哇....好勁!!

    ReplyDelete