Wednesday, August 6, 2008

無厘頭餐廳

無厘頭餐廳





     客人們剛入無厘餐室,侍應出來迎接。

  侍:幾多位?

  客1:做乜問我喎,我點知你間餐廳有幾多位者... 

    侍:嘻,我都唔清楚,等我數數..二、四、六...


         



  侍:食唔食煙?

  客1:唔食。

  侍:咁食唔食野?'

  客(1234567):.........................



    ====客人們正在看餐牌選東西吃時====



  客1:(自言自語)唔..咁多野食..叫乜食好呢?

  (對朋友們)喂,你地叫乜呀?

  客2:我叫乜?..我叫小甘。


      客3:我叫Forrest,多多指教!

               ====到點菜時====

  侍:想叫乜食?

  客:西冷牛扒餐,牛扒要五點六二成(5.62)熟,唔該。



               ====點餐飲時====



  侍 :餐飲要乜野?

  客1:一杯凍好立克。

  客2:一杯好立克加冰。

  客3:一杯凍‘呵力’。

  侍 :%@##~~咪即係三杯凍好立克!

  客4:可口可樂要樽裝。

  客5:熱檸茶加冰走檸檬。

  客6:奶茶,奶要2%脂肪既。

  客7:涷水駛唔駛加一蚊架?

  客5:都係改一改,要熱檸樂加冰走檸檬可樂走汽。



                ====菜到時====



  客5 : 喂喂..點解我個雜菜飯有塊肉絲既?

  侍 : 啊..唔好意思,呢塊係廚師頭先切菜果陣切到手指果塊肉..



                 ====飲品到時====



      客:喂喂..點解我杯餐飲有一蚊硬弊響杯入面既?

      侍:你冇睇餐牌咩?凍飲加一蚊嘛..

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 好弱能!!
    [版主回覆08/07/2008 21:24:00]hehe

    ReplyDelete