Friday, September 17, 2010

考慮

延續之前買屋0既問題﹐ 因為而家奶奶想買一個3家庭0既屋﹐ 同埋細佬一家一齊住﹐ 叫我地考慮一下。昨晚我老公同我講﹐ 既然大家係一家人﹐ 住埋一齊都OK﹐ 呢個就係佢多日來考慮完0既結果﹐ 佢知我唔想﹐ 就叫我考慮一下﹐ 講真﹐ 我開頭可以接受到同佢爸媽一齊住已經好比面﹐ 因為我本身係中意自己兩口子一齊住﹐ 但知道老人家無人照料又好慘﹐ 我又無理由要我老公拒絕自己0既爸媽﹐ 我知道佢都好難做﹐ 我就妥協﹐ 可以一齊住﹐ 不過唔可以bother我﹐ 加上遲下有小朋友﹐ 有佢媽照料應該OK﹐ 不過而家好似愈來愈多人﹐ 我真係好擔心大家會搞到唔開心﹐ 又何必呢?? 雖然奶奶話大家唔會bother大家﹐ 但要大家開開心心同一屋簷下又談何容易??唉﹐ 點解成日都比煩惱我? 我真係寧願住番自己屋企無咁嬲! 呢個兩難的局面我可以點解決呢? 佢叫我考慮下其實自己有左決定﹐ 我住又怕將來煩﹐ 又怕我自己會唔開心 & 唔中意﹐ 唔住又怕佢都好難做!!

做人老婆什艱難呀!!!!!!!點算好??

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment