Friday, September 17, 2010

tornado

好恐怖呀﹐ 昨日有tornado襲NY﹐ 雖然只係好短時間﹐ 但我看到好多的傷害。 不過講真﹐ 我真係唔知﹐ 哈哈! 我返屋企時又無下雨﹐ 放工時因為見天好黑所以搭subway﹐ 到上地面都已經無雨﹐ 好彩!! 今朝同事問我點返屋企﹐ 我咪話正常地返﹐ 無咩特別啦! 之後佢話佢係巴士上﹐ 係FEEL到個tornado﹐ 跟住又見到出面個PARK D樹已經吹跌哂﹐ 真係好恐怖呢! 不過thank god﹐ 雖然無經歷到呢個野﹐ 但好安全地回到家!! God bless!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. I was off yesterday, and stayed home.
    [版主回覆09/18/2010 00:45:00]oh nice....good to stay home!! it was scary

    ReplyDelete
  2. 哇god bless啦....真係無接觸過...感覺硬係好毛管凍...
    [版主回覆09/21/2010 23:15:00]其實我又無咩事﹐ 不過之前個日去左一D 地方見到好多樹都跌哂﹐ 真係好幸運地自己無事!!! 你可以去我FB見到D 相

    ReplyDelete