Tuesday, September 7, 2010

長假又無LU

一連3日0既長假又完啦﹐ 不過3日內有2日我都無出街﹐ 因為忙於整蛋糕﹐ 哈哈!! 整左2次海綿蛋糕 & 一個日式芝士蛋糕﹐ 唔知點解個海綿蛋糕都總係好硬﹐ 所以我HONEY都唔想試 LOL  不過個日式芝士蛋糕就叫好叫坐﹐ 仲可以encore!! 好勁呀!!!哈哈!!!! 好難得我HONEY會吃蛋糕﹐ thank you!!

今個星期試整new york cheesecake + tiramisu + jap style cheesecake again! 其實唔係好難﹐ 不過係哂時間LOR﹐ 如果我有多D equipment會仲好﹐ 哈哈!幫死我啦﹐ 不過佢開心就得啦

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. You may beat the egg white too hard for the sponge cake. 
    [版主回覆09/08/2010 21:52:00]my recipe didn't have to separate egg white and yolk....ummm...i need to look for another recipe..haha

    ReplyDelete