Tuesday, September 21, 2010

無拿拿做左愛情consultant

其實我都覺得好搞笑﹐ 本來係FB見到一個好耐無見0既小學同學﹐ 打算講下D表面野﹐ 好似近排點呀呢類野﹐ 點知個男仔一開波就講關於佢同個女仔﹐ 又話個女仔想同佢一齊但又有男朋友﹐ 跟住好戲劇化又同個男朋友分手﹐ 之後就同我個小學同學一齊﹐ 點知2個月之後個女仔就好掛住個EX﹐ 要同我個小學同學分開﹐ 我個小學同學就勁唔開心同勁down, 就不停地同我傾﹐ 唉! 我可以點? 我見佢好似好慘﹐ 雖然我都唔係好想傾D男女問題0既野﹐ 但又唔好意思啦﹐ 打算安慰幾句便算﹐ 點知差唔多日日見到佢時﹐ 都係講同一樣野﹐ 其實有幾特別﹐ 個女仔唔中意你﹐ 你可以點? 就算beg到佢返黎﹐ 始終個心都唔係你度﹐ 又何必呢?? 如果真係中意佢﹐ 就比佢同一個佢中意0既人一齊啦﹐ 你見到你中意0既人開心咪得LOR﹐ 係咪而家D男仔個個都係咁? 一D男人味都無。。成日都好似女人型﹐ 好煩!! 男人唔係應該拎得起放得低咩? 何必執著?雖然我好同情佢﹐ 但我幫唔到佢﹐ 只可以為佢祈禱啦! god bless him
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment