Friday, September 3, 2010

真係好唔明點解一個人可以咁煩!!! 公司有個同事﹐ 開頭以為佢都OK﹐ 點知原來又係另一個小人﹐ 今朝得我地2個人時已經係度煩我﹐ 問呢樣問個樣﹐ 好唔識識時務者為俊傑。跟住成日都係我同事後面企﹐ 企到人地轉頭問做咩事先出聲。 頂﹐ 佢好得閒咩? 呢D就係佢做人0既態度﹐ 不過好黑人憎!! 搞到我同事都發脾氣!! 痴痴地線! 跟住又會講一大輪無聊野﹐ 又唔關工作上0既事﹐ 好奇怪。 跟住又講我老細成日係自己ROOM做自己野﹐ 我心想﹐ 關你咩事? 人地係老細﹐ 佢做咩唔駛你過問﹐ 就算佢訓覺唔返工你都耐佢唔何﹐ 點解要關你事??? 你自己做好自己本份就得啦!!! 你理得我老細WOR!! 你咁叻自己開間啦﹐ 不過以佢0既做野態度﹐ 唔駛好耐就無得做啦!! 唉﹐ 好煩!! 點解會係咁?? 講親野都好似要嗌交﹐ 一定要WIN﹐ 你中意WIN就WIN飽佢啦﹐ 我無興趣呀!!! 痴X線!!! 好難頂!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment