Thursday, July 7, 2011

Annoying

原來琴日都唔係最差,只不過係惡夢既開始。今日朋友C又同我gchat, 跟住佢問我有無excel, 我話有,佢問我可唔可以幫佢add up some numbers, 我咪話OK囉,跟住add up 完之後我咪話XXXX ,再加多句,如果無錯應該係咁,跟住佢就話唔可以有錯,叫我make sure....我真係....咁我可以點呢???? 我check多次已經係人至意盡啦,仲想我點? 我可以唔駛幫佢,但我諗住大家係朋友,幫得幾多得幾多,但而家好似要求過多,而且佢唔係無calculator, 佢話唔想計多咁多次去肯定, 小姐,個D野係你自己,你自己都唔做我點解要幫你。我真係好興,佢係咪傻傻地??? 

呢D係咪叫得寸進尺? 定係佢take advantage of me? i am annoyed....... 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. hmm...咁叫佢自己再check 或是下次唔幫佢
    [版主回覆07/10/2011 07:49:00]下次唔幫啦, 我自己都有野做緊, 唔係24小時on call ar

    ReplyDelete