Thursday, July 28, 2011

點解?


我都唔個點解,今朝早突然起身去洗手間,之後先發覺原來好似又有period咁既樣? 放過我啦,我上兩個星期先有,而家又黎?唔係卦。 我本身個個月月中都有少少,睇過醫生,醫生話正常,不過提議我食birth control pill, 但而家我打算懷孕,唔可以再食啦。本來我都不以為然,但今日實在太勁,同普通period無分別,再咁落去遲早貧血啦!! 唉,好煩惱 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment