Thursday, July 28, 2011

yahoo blog

香港Yahoo! BLOG即將提升至全新平台

唔係呀,我真係好唔想,因為我好難先識得用yahoo blog,而家又打算轉新野?唔好咁啦..........  其實我好多野都未識用,不過我只係想將自己既開心同唔開心分享比大家,都係比我自己將來可以睇番。我真係有架,我前排先睇番我上年結婚既時候做左D咩,有咩事發生,哈哈,係咪好無聊呢 

雖然唔想佢轉,我都明白唔係我自己一個可以做什麼,希望user-friendly d啦 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 好唔捨得
    [版主回覆07/29/2011 00:36:00]我好驚唔見左你...............地 

    ReplyDelete
  2. 所以我先+你facebook btw,我岩岩發覺,原來Yahoo小編輯將我既留言刪除左 可能我講得太應 咁既行為,同共產黨有咩分別!
    [版主回覆07/29/2011 00:55:00]邊個留言呀?唔係卦,咁無品? 即係yahoo blog唔轉,你就唔打算add我嘞,你同danny哥真係會激死我 

    ReplyDelete
  3. 我在小編輯個blog裡面留言,打左好多字來懇求佢收回決定,點知佢竟然和諧左 ...... 好彩我save底左我既留言! 其實我add你,同yahoo轉blog又無直接關係既。我一直無add你係因為我唔知你姓咩,想search都search唔到,我又唔好意思/唔習慣直接問人fb ...... 我都估過danny會有,但佢fd list有成5百幾個 ..... 岩岩我偶然瀏覽到danny最新個幅相,見到第一個留言,就估到係你啦。
    [版主回覆07/29/2011 01:28:00]你又幾醒喎,咁都知係我,哈哈!! 不過我都好難搵到你,因為唔 知 你個名  不過,你同佢都係間唔中激死我架啦。 

    ReplyDelete
  4. 我一方面又唔想變,一方面又想試下新嘢。
    [版主回覆07/29/2011 02:14:00]你都幾得意架喎    

    ReplyDelete
  5. 陣間又唔知會唔見幾多野~
    [版主回覆07/29/2011 21:14:00]係啦,好Q煩

    ReplyDelete
  6. danny哥邊有激死你喎.....我有add你架一早!
    [版主回覆08/01/2011 21:22:00]哈哈,都係你最乖囉咁,好唔好?

    ReplyDelete