Friday, July 15, 2011

浪漫


剛剛上facebook,見到我個小學同學engage左,真係戥佢開心呀!之後有人post左個propose過程,真係好浪漫呀!!!

大致上係我個同學生日,佢個未婚夫就一早arrange左成30幾個好友,我個同學當然好surprise,之後人人送一枝花比佢,仲有就係未婚夫偷偷地去學拉小提琴,拉左一首愛是不保留比佢聽,大佬,勁lum啦!!!!!!之後當然係跪地propose啦!!!!!真係好romantic呀!!!!!!!都好感動呀!!!雖然好多好多年無見(都係近排係facebook搵番),但見佢有個好歸宿都好欣慰。

Congratulations!!!!!!! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. 你小學係香港讀?
    不過偷偷地去學violin又勁野喎,咁都唔發現
    [版主回覆07/16/2011 00:42:00]你無野呀嘩,我係HK讀到中五呀,陳生!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 呀呀呀呀我無查過你歷史嘛
    [版主回覆07/17/2011 00:21:00]我以為你識左我咁耐點都知少少, 實在心淡 

    ReplyDelete
  3. 唔好咁啦,最多我去學小提琴彈奏一曲俾你
    [版主回覆07/18/2011 21:34:00]駛鬼你學完彈比我聽, 你留番比你個好女友啦 

    ReplyDelete