Thursday, July 21, 2011

點解呢輪特別多煩惱

唉, 剛剛同老公嗌交都搞到我好唔開心, 個問題係,我都唔知為什麼? 點解好似成日都係我問題? 係咪要比大家時間冷靜下? 只不過係為左食野既問題而開始, 係咪好無聊? 而佢就決定唔理我? 究竟我係咪真係咁乞人憎呢? 佢都唔打算理我, 咁我可以點? 我沖涼就一路喊一路叫自己唔好傻, 因為無人會可憐你, 我係呢個家都只不過係亞4, 煮飯洗衫熨衫拖地, 有d咩唔同? 有,就係我係免費既. 工人都有日可以放假啦, 我估除左我病之外, 其他時間都係做以上既野. 點解做女人要咁慘? 我朋友成日都話佢好勁, 我有時做完yoga返到屋企都已經9點, 佢都可以唔駛食野, 餓到等我返先食, 我仲要招呼埋佢, 呢d人真係, 唔係比人spoil係咩? 成日以前自己係皇帝, 可以洗死人!!!!

算啦, 是但! 我份人好大量, 嬲完之後就唔記得, 唔似佢, 鬼死咁小心眼!!!!

好啦, 寫完就舒服d, 多謝大家聽我訴苦

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 笑番下啦~~~~^^
    慢慢傾啦~~~
    [版主回覆07/22/2011 11:40:00]ummmm...有難度, 盡量啦

    ReplyDelete
  2. 唔好嬲啦Venus~等我呢個小朋友氹返你啦~你唔乞人憎~你不知幾人見人愛啊 試想想,只有你老公一人你才願意為他洗衫熨衫拖地啊! 同佢溝通下啦
    [版主回覆07/22/2011 21:29:00]無咩啦,不過而家個頭痛到爆.... 

    ReplyDelete
  3. 橫掂阿四咗十幾年,繼續努力喇!
    太累提意出街食嘛。
    我都贊成 - 一啲都唔乞人憎,仲好可愛!
    [版主回覆07/23/2011 01:23:00]咦,你真係魔鬼黎架,哈哈哈  無嘞,我地傾完就無事,我知我有時態度係差D, 我已經好努力改啦。我都希望大家有改善,咁先可以茁壯成長。  Thank you ar....... 

    ReplyDelete
  4. 有時當我做家務做到忟忟地....但見老公係度睇報紙/電視/電腦...就覺得自己好阿四...無名火起!!!
    唔駛嬲......佢既然唔駛食的話...你下次做完YOGA....食埋野先返屋企...睇佢點....哈哈!!! 有時....我覺得做家務唔緊要....最在意係男人對你所作既野珍惜與否....
    [版主回覆07/23/2011 01:37:00]我同你既遭遇都好似,都有個懶到出汁既人係屋企,不過琴晚嗌完之後,佢話每人一個星期執一次屋,唔駛我咁辛苦。我都好appreciate佢講既野,不過做唔做到就等下先知。大家一齊努力啦!我同佢就係缺乏溝通,大家都以為大家係點諗,點知咪"拿"野囉

    ReplyDelete
  5. communicate with him la. everything will be fine
    [版主回覆07/23/2011 03:23:00]ya thanks....we need more time to talk to each other 

    ReplyDelete
  6. 攞出黎傾下計咁會好d﹗ 我之前都有試過咁~~~ 都係大家傾下,即使可能無乜改善,但至少俾佢知道你的想法‥‥
    [版主回覆07/23/2011 12:09:00]係呀, 希望大家傾完會好D, 起碼唔駛下下都諗對方諗緊D咩

    ReplyDelete
  7. If relationship become an issue... try try couple therapy... Me and my husband went be4 for 6 months be4 we got married. Our relationship has became so mush stronger since then. Go to therapy means you two have to talk and he has to listen to you.
    [版主回覆07/25/2011 03:26:00]ya, we just need to talk more.....communication is so important

    ReplyDelete
  8. I don't know if this may help or not. My hub and I list out things that we'll do. He's a kind of guy that want to be fair. Therefore we divide chaos. We'll write that down, and post them on fridge. Then instead of saying "you don't do housework again" (personal comment and nagging) then you can refer to the agreement that both of you made. For sure, can't be always fair and square, and sometimes need to be funny. Or set a day to do housework together, so that both of you are working at the same time, then treat yourself to a nice dessert!
    [版主回覆07/25/2011 22:04:00]ya it does help and i think eventually it'll sort out...thanks for ur advice 

    ReplyDelete