Thursday, July 14, 2011

一場喜歡一場空


原本以為自己唔知係咪有左,因為period仲未黎,點知隔左一日就黎探我,真係.....哈哈!頭幾日仲諗,個肚脹脹地,唔通有左BB就係咁?我又未大過肚,真係唔知開始時係點樣知呀!  都有少少失望呀,不過同老公講,佢話我傻,佢話我地仲後生,而且大家協議左結婚一年之後先要BB,可能係我心急,遲下都唔知會唔會有抑鬱,唉,算啦,既來之則安之,唔係你財唔入你袋,我都係乖乖咁等下啦。

如果大家有生BB/陀BB經驗,不妨分享下 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 唔駛失望喇...仲後生嘛!!!況且你M姐姐咁準....好大機會呢.....聽講呢....有左B初頭既感覺都就黎M到時都好似ga....都會肚漲漲地咁....
    [版主回覆07/15/2011 00:04:00]都唔準啦,今個月遲左幾日,所以先滿心歡喜,而家諗落都覺自己白痴,哈哈!(我仲摸下個肚感覺下BB,勁低B!!哈哈)

    ReplyDelete
  2. 我都好擔心我會太大壓力,所以要成日提醒自己。我同自己講無都可以好開心咁生活。
    我有啲朋友想生想到聽到其他人大肚會喊!
    你有無睇醫生?我醫生開咗 prenatal 同另外一啲supplement 比我。
    [版主回覆07/15/2011 03:22:00]我之前咪去過個爛鬼婦科囉,問佢我打算生BB,諗住佢會比D advice我,點知就係叫我如果try左6個月都無就返去搵佢,叫我自己去買over the counter prenatal.....係咪廢話?我而家都食緊folic acid, 遲下 一定 一定 一定 一定 會換醫生。

    ReplyDelete
  3. 我其實諗住有咗就返香港架,呢道是旦睇住個先。 我都聽過MARY WONG好好,GOOD LUCK!
    [版主回覆07/15/2011 04:54:00]咁都好,但你同埋你老公一齊返?

    ReplyDelete
  4. 我諗住一個人返香港生,生完先返嚟。 香港有人照顧嘛, 最重要係可以揀劏肚。
    都係唔好諗咁多住,免失望
    [版主回覆07/15/2011 10:04:00]呢邊唔可以 揀劏肚架?? 

    ReplyDelete
  5. 除非有問題,如果唔係醫生唔會比我地開刀。我做哂 reserach 架
    [版主回覆07/15/2011 21:10:00] 哈哈,好勁呀你,但唔係順產好D咩? 其實我都唔係好知 

    ReplyDelete
  6. 順產 咁痛,咪搞我。我以前做過手術,切卵巢瘤, 都唔痛,過兩日我已經周圍走,止痛藥都無食過。
    [版主回覆07/15/2011 22:29:00]umm..真係要好好諗下會係點。

    ReplyDelete
  7. Add oil ar... Hope you will have BB soon... My husband's doctor also ask us to try 1 year before going to doctor to check out if everything is normal.
    [版主回覆07/15/2011 22:27:00]yea..let's add oil together, hehehe 

    ReplyDelete
  8. 哈哈真係估唔到你會有同感 我以為你係話我幾句架
    不過當然,我學業同拍拖兼顧架,我地一齊去自修室架
    [版主回覆07/20/2011 21:17:00]我自己都學唔好,點有資格話你,哈哈哈! 咁都好,有人一齊溫習,好過係屋企hea啦 

    ReplyDelete