Friday, July 29, 2011

醫生檢查

由於昨日既病來得好突然,所以即刻去醫生度檢查。早左少少放工,去到診所已經5點。等左一陣就到我,我就解釋比醫生聽發生咩事,然後佢幫我睇下超聲波,睇下點解會咁。醫生見到有好多血係入面,同埋可能因為hormone imbalance,開左10日藥我食,之後再觀察幾個月睇下有無同一個情況。不過今個月之內就唔可以有BB住,算啦,寧願自己調理好後再講BB啦。 

講下個醫生,我覺得佢好好人,因為唔會好rush我,又細心,仲解釋得好詳細比我聽,本來約左另一個醫生,不過約到成9月先有得睇,到時可能已經流血不止嘞。anyway, 我相信我會再去呢個醫生度,因為上次既經驗實在太差,今次簡直好似去左天堂咁,起碼個姑娘都無bitch我先啦。

希望快D好番,唔駛再煩我。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 好開始!
    搵到個好醫生好緊要
    [版主回覆07/30/2011 00:26:00]係呀,搵個不知所謂既醫生即係等於自己受罪,何必呢!!

    ReplyDelete
  2. 又多一個月既安寧呀,好好享受可以乜都有胃口既日子啦
    [版主回覆08/01/2011 21:24:00]什麼意思呢,danny哥 

    ReplyDelete
  3. 陀仔唔係很容易胃口反轉哂既咩?
    [版主回覆08/02/2011 21:15:00]咁無理由因為咁而放棄架, 我都想快D可以有小朋友不過都係順其自然啦 

    ReplyDelete
  4. 我望而生畏,母性果然偉大
    [版主回覆08/02/2011 23:19:00]緊係,你應該感受下你媽媽幾偉大,哈哈

    ReplyDelete