Wednesday, July 6, 2011

病態


我近排同2個朋友一齊參加yoga, C& K。本來我地星期2同星期4先就到時間,不過今個星期4有D事所以唔去,朋友C 就問我點解唔去,又問我點解今日唔去。我咪話有D事去唔到囉,而今日(星期三)我唔去 is because 我唔想& D 堂唔岩。我咪叫佢自己去,佢又話驚。 驚咩呀,會食人咩?佢真係好demanding, 我其實之前已經講左比佢聽我星期四唔得閒,點知今日不停問我點解。有好多野唔駛解釋呀....跟住朋友K 就text 我,話朋友C問佢去唔去星期四yoga, K咪話如果period未黎咪去囉,跟住朋友C就問K幾時confirm到?我聽完之後想爆笑,因為點可能confirm period幾時到。 係咪有D誇張呢?? 其實係去yoga, 而我地上星期都有一齊去,唔駛擔心jeh......佢自己想去belly dancing,但我又無興趣,佢就想convince我去,不過我都係唔想。仲有之前,我有時返工忘記開gchat, 佢會text 我問我點解唔開gchat, 我真係.....我開左之後又唔係同我講野, 又唔係有重要事,佢只不過係想我係個gchat度,唔想好似怪怪地。 我覺得好似無自由,其實朋友又好,老公又好,有時都需要自己卦。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 學yoga有咩得著咁呀?!
    [版主回覆07/07/2011 02:53:00]點解要用呢個公仔呢????   

    ReplyDelete
  2. 你朋友係咪好倚懶架................所以成日都想人陪咁呀~~
    [版主回覆07/07/2011 09:32:00]但我又唔覺...我都唔知, 而家D人好難明

    ReplyDelete
  3. 哈哈吾知wo
    [版主回覆07/07/2011 21:32:00]死仔, 玩野  Yoga都係做運動,流汗,幾舒服 

    ReplyDelete
  4. 有時候,我覺得自己有d似你的朋友C. 我也很依賴朋友,會因應朋友的行動來決定下一步行動。主要原因,我想是性格使然和沒有伴侶所致。誇張點說有點像倚天屠龍記中的張無忌。張無忌這人物最有名的一樣野就是他一生中所有重要的決定幾乎都是由別人所決定或影響。想來,如果朋友不拉我的話,可能我中五都不會去參加補習(要知道在香港,補習成風,名師四處)。我選一些學校強制的興趣班,都會看朋友的選擇。又說,如果沒有人陪,我應該不會在會考前的一段時間天天回學校溫習。至於普通活動如睇戲、唱K、行街,我一定會找到人才去,不會自己去的。而在我出國之後,似乎都是我主動找朋友比較多。雖然不少人稱我獨立,但其實我對朋友十分依賴。也許每一個人都有隱藏的病態。
    [版主回覆07/07/2011 21:43:00]其實係你既年紀我覺得係正常, 我以前都好似你,成日都要人陪,以前去haircut都要人陪,而家覺得反而煩。其實好多時都係要適應,當你慣左就無所謂。當然,你仲細,你未必明白。到你大個時,你就覺得朋友大家有大家忙,邊得閒陪你成日出街。呢個係成長過程   我個問題係,我朋友都唔細,大個我,仲未明白???  

    ReplyDelete
  5. Yoga?? It is too tough to me, I like yogurt better.
    [版主回覆07/08/2011 00:05:00]LOL not too tough...i am doing beginner class and it helps stretching my body from work stress 

    ReplyDelete
  6. 學yoga不單身體强健,而且有助紓壓....
    [版主回覆07/08/2011 21:09:00]係呀,真係幾舒服 

    ReplyDelete