Friday, September 13, 2013

00後

琴日講左D吾開心野,睇番D開心野先啦!

剛剛係FB見到朋友post呢個,又想同你地分享下....
我地既B係10後....吾知到時佢地會變成點呢???

最中意點請假....莫非我地呢班媽媽都會自願幫自己既仔女請假?哈哈哈



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 我呢個 70 後中哂 80 後啲形容。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我60後, 這些遊戲機有見過但無玩過..! 唉..

      Delete
    2. 咩野係紅白機?我80後都中哂(除左紅白機,因為我都吾打機,嘻嘻)

      Delete
  2. 電子化, 數碼化...最後就是 "退化"
    但我地要看得化, 追上潮流, 否則就唔化 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,如果吾係你個女真係覺得你老化呀 XD

      Delete
  3. 中秋節好中!
    希望你心情好轉啦, 週末休息多D, 人都放鬆D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 心情好好多啦.....遲下再補第二篇野

      Delete
  4. 妳都有睇100毛? 真係好搞笑, 係啦, 得閒多d向前面諗就o岩架啦!!

    ReplyDelete
  5. haha, 睇黎我地都會自願呃學校~ hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,雖然有同感,但希望吾駛做啦

      Delete
  6. 有啲家長見工去陪埋去架 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都見過呢D news, 真係好得人驚!

      Delete
  7. Replies
    1. 哈!才按了一下就發表了...我想問問妳是否開了兩個Blogger..因為我之前add了一個有Hannah和你做標題的Blog...而這一個就什麼也沒有..連「加入社交圈」字眼也沒有的...即是這一個不能設追踪?...另一個我見你已設了權限的...但也有頁面讓朋友加入...如何設訂架?...我正在煩惱中!

      Delete
    2. 我知啦!係兩個pages! ....好亂哩!...仲不太識運用!

      Delete
    3. 我都未係好識用呀...不過見到你又好開心,嘻嘻....

      Delete
  8. 見到妳開心番,咁就好啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好小事啫,我情緒波動得好快,大肚婆卦,哈哈

      Delete
  9. 笑死我...真係好攪笑,但又好到肉喎!!

    ReplyDelete