Wednesday, September 4, 2013

Labor day weekend

無左yahoo blog之後,返工真係好悶,而又提不起勁去打blog, 有少少想放棄感覺,不過又好想寫低Hannah BB既事,唉,媽媽,頂硬上! 

上星期亞女病左,搞到我都病埋,無陰功!不過一D都吾出奇,因為天氣已經開始變,feel到秋天既來臨啦!雖然我依然好想夏天會停留,但已經係9月,仲可以點? 我就希望我可以快快好番,吾想再停留係呢個好吾精神既狀態下!

上星期係長假,連續兩日去左BBQ,真係好熱氣! 星期日晚去左cousin屋企燒,不過佢地煮既野....真係好燶,我都吾敢食! 同埋,真係全肉宴,我都想食下菜菜呀! 跟住星期一,今次就係朋友來我地家BBQ,因為係老公燒既關係,真係好味好多呀! 最起碼吾係燶到變左炭,同埋,我老公BBQ係有一手既,加埋D sauce真係一流呀!而我就湊左Hannah 比99,咁我就可以hand free咁食下野,嘻嘻,幾好! 

我好怕呢個blog會比人睇到,有咩方法呢? 我都吾想我reply人地個blog時會比人知,我吾中意! 我係咪應該開個個account去寫呢??
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. i am not totally sure how this blog works, but i think if you don't your other friends to see this blog, maybe you should open another account just for blogging.

    ReplyDelete
  2. and if you can, please go to your 'setting' and when you see 'Word Verification', you need to click 'No'. Otherwise, bloggers have to type some codes before leaving you comments.

    ReplyDelete
  3. hope this link can help you.
    http://daodao-ka.blogspot.co.uk/2013/09/google.html

    ReplyDelete
  4. 係啦,我都唔知點set private post....

    ReplyDelete
  5. 其實我覺得 blogspot 好用過 yahoo blog... yblog 太唔穩定太多問題了!!

    唯一係 blogspot 唔可以有啲 post 係 friends only 有啲係 public. 只可以 set 成個 blog 係 public / blogger only / certain readers only (去 settings -> basic -> permission 嗰度 set)

    ReplyDelete
  6. Mrs Wa, 好明白你的心情,想打blog但又無心機打...之不過打開咁多年,呢個習慣真係唔想改變,尤其你要記載Hannah BB的成長階段,別要停呀!支持支持 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會努力架啦,不過都仲未好慣用新野

      Delete
  7. 點解怕呢個blog會比人睇到既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁有時候講人地既壞話我吾想比某D人知咪咁囉....嘻嘻嘻

      Delete
  8. mr.wu唔好唔寫呀,我重要追住睇hannah同妹妹成長咖!

    ReplyDelete
  9. Mrs. Wu, 個blog可以只供妳一些 blog 友看到....在寫 blog 時有設定!
    妳不設定為"公開", 再選什麼組別的人可以看就得...!!

    ReplyDelete
  10. 我都唔未摸熟blogspot的操作, 但正如妳所講, 頂硬上先.....
    btw, 妳真係要食多d菜, 我陀chloe去到後期已經食好多菜都有輕微便秘, 後來更因用力去廁所谷到爆痔瘡, 勁痛!!

    ReplyDelete
  11. 唔好唔寫呀~~
    我追梗來睇架~~~

    ReplyDelete
  12. 唔好唔寫啦, 我都寫少左, 但係寫好似同大家bloggers 一齊分享咁, 我都好enjoy嫁~

    ReplyDelete