Tuesday, September 3, 2013

好煩,都吾明好地地yahoo做咩要我地搬屋,一向電腦白痴既我真係吾知點做好! 我只係想keep番我之前寫既野同同一班blog友 keep住contact, 有無人可以教我點做呀?


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 我搬左去呢度丫,不過仲煩緊點搞,我返香港時再好好研究一下

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知點呀.....點解add吾到人既??

      Delete
  2. 係囉, 都唔好用既! 不過我地無乜選擇...

    ReplyDelete
  3. Mrs Wu, 好開心見返你!我o係yahoo blog按了備份後就再留唔到言啦!開唔到post...好慘呀!好在找得返大家!
    唉...呢度比yahoo blog難用,都唔知會否繼續...... anyway, 大家一起加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲摸索緊,不過我慣左用yahoo,而家有新環境真係要比時間適應下....好煩好煩!

      Delete
  4. 我都係慢慢研究緊點用...其實用多左都唔算好難既..
    加油啦~你可以去肚B媽度睇下佢今晚既post,佢會教大家點搬Blog~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解我click入去個名度見吾到Dblog既????

      Delete
  5. Mrs Wu~~ 係呀我,yahoo blog 的samsam呀...
    add 我啊.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一早add左你啦,不過吾知點解.....都見吾到你既blog

      Delete
  6. How to use this???? I don't know how to add

    ReplyDelete
  7. 您好呀mrs.wu 原來你有左第二胎呀:!恭喜恭喜!小心身子!

    ReplyDelete