Wednesday, September 18, 2013

大頭蝦

哈哈,大頭蝦既我完全忘記了琴日(9/17)係我同老公一齊11年既紀念,不過咁,而家實在太多日子要記,結婚呀,生日呀,亞女既野呀....真係吾係咁容易!好彩既係,我最終都記得,禮物當然無啦,不過我地就放工去左附近既supermarket買食物進行我地今年入冬既第一次打邊爐,嘻嘻我超中意打邊爐架,不過老公個肚就一般,所以我地就算打都係屋企,慎防佢要衝去廁所都容易D,嘻嘻。 雖然好開心有邊爐打,但要洗食物同之後既清潔工作都吾係咁容易,企左一陣既我已經有D腳軟,所以我同老公講,下次都係weekends先做D咁既野,如果吾係真係人都癲呀!

早排買左D kitchen既玩具比hannah玩,佢都不知幾中意,成日都拎住個湯匙,真係好鬼得意! 不過佢係女仔,中意玩kitchen都OK既,難為cousin哥哥又要一齊玩,不過佢又幾enjoy喎,哈哈哈! 



又8下人地野先,有次係99度食飯,佢讚下hannah BB識做好多野,有時拎鞋,拎波波,識講好多生字...等等, 但cousin哥哥就未識,cousin哥哥媽媽就話,不嬲男仔都係慢D先學識架啦,雖然我知男仔發育係無咁快,但佢而家都18個月,照道理應該識好多架啦,但好可惜係,我地叫佢個名,佢都無反應架,係咪有D奇怪呢?? 我覺得其他野吾識都OK,但人地叫你都無反應真係怪怪地喎....我99之後就話,佢地都吾會教cousin哥哥講野,仲打算遲D先比佢讀書,如果吾係我99有時教下佢,我諗cousin哥哥真係好多野都吾識呀,再加上,佢地成日都吾係屋企,我99既schedule就係幫佢地湊足7日,唉,真係慘呀! 好似上次佢地成家人去玩仲stay overnight,點知留低cousin哥哥比99湊,話嫌煩喎,ummmm...咁煩點解仲要生? 真係要到佢大你先吾覺得煩咩? 到時可能佢都吾跟你lu......

下星期生日既我,早已為自己安排好蛋糕,哈哈!我同我老公講叫佢order, 點知佢話,你自己order比自己咪仲特別....吹脹!!!! 本來想order個綠茶crepe cake, 但我又想試下其他,所以今次就order呢個strawberry crepe cake啦,嘻嘻!我好期待呀,雖然知道自己吾應該食咁多甜野,但真係好難忍口呀!!!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. Happy birthday to you.

    Bebi is a boy, but he knows a lot when he was 18 months. I think th eparents shuold spend some time to teach Hannah's cousin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...you're a week early, hehe.
      it's up to them whether they want to teach him or not...we can't tell them too much, they get offensive!

      Delete
  2. Can you say "jealous?"

    My daughter was walking at 10 months. My brother-in-law told me snobbishly that second child usually walks much quicker. His 18-month-old can’t even stand now.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so his child is first one? but hannah's cousin is second child in his family....i dunno

      Delete
    2. His 18-month-old is also the second child.

      Delete
  3. 生得出就預咗要花好多時間心機去帶大佢,成日去玩,留低個仔比99湊唔係咁好喎!
    Mrs Wu預祝你生日快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係個個都咁諗架,好多小朋友都係老人家湊大

      Delete
  4. 囡囡可愛又叻叻,送個 "like" 比 Hannah!
    好羡慕妳有 crepe cake 做生日蛋糕,呢邊好落後,未有得係餔頭賣呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係好多地方有得賣架,不過我中意食所以先order

      Delete
  5. 預祝Mrs Wu生日快樂,有女s萬事足^^
    我都好鉝意打邊邊架,夏天都會照食XD
    我都絕對認同發展有快慢(肚B仲唔多講野架),不過cousin哥哥個阿媽啲態度勁唔抵得咁,佢有冇畀時間去教先?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁打邊邊我夏天又吾會,夏天多數BBQ,可能呢邊方便,我地係後yard BBQ架!
      就係無比時間教囉,不過一家吾知一家事,佢吾教我又可以點。

      Delete
  6. 祝你生日快樂!心想事成!$_$
    Cousin哥哥其他發展方面都ok嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁重量個D都正常既...希望係遲早問題啦

      Delete
  7. Replies
    1. 田鼠媽永遠都一鳴驚人, 甘都比你諗到, 哈哈

      Delete
  8. Hannah好叻女丫!
    佢表哥仲未識應人,會唔會有問題呢?
    預祝妳生日快樂^_^
    妳9月幾多呢生日㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾係好叻,食野真係嘔血! 要佢開口真係難過登天,不過好彩好中意飲湯!!!
      吾知有無問題呀,不過都吾到我去理呀!
      我9月24生日呀!

      Delete
  9. 預祝mrs.wu生日快樂~~~~~~
    hannah真係好叻女喎,咁快已經識咁多嘢,可唔可以share吓你點教女?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好慚愧,我無點教,多數都係99教,不過係屋企我都會拎住本書教佢讀ABC既....吾知算吾算教既一種呢? 不過妹豬細過hannah,所以無得compare啦,同埋,佢地一歲之後學野真係好快。 仲有,我地好多時都對住塊境教佢我係媽媽,佢係hannah...可能咁佢知道我係媽媽卦....吾駛心急啦,慢慢來!

      Delete
  10. 嘻嘻... Mrs Wu, 預祝你生日快樂,身體健康,日日都開開心心 ^^
    原來你都係九月之星,嘻,,,,傳說中9月生日的女生係好幸福架,祝你一直都幸福快樂呀 ^33^~~
    "叫佢個名,佢都無反應",,,噢,咁又奇怪d 喔...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都希望係,可能我係唯一一個9月之星而吾幸福個位,哈哈!
      都祝你生日快樂呀!
      少奇怪,不過我都吾清楚呀!

      Delete
  11. 預祝你生日快樂~~ 祝你身體健康,HANNAH BB精乖伶俐~~
    祝中秋節快樂~~

    ReplyDelete
  12. 拍拖紀念日?有咗個女呢啲日子邊會成日記得。哈哈
    Hannah B 笑親都咁燦爛,抵錫!
    預祝 Mrs Wu 生日快樂!
    Cousin 有無做過聽覺TEST?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,真係忙到一頭煙,自己既生日都快吾記得!
      我吾知有無做聽覺test,不過佢應該係聽到野既,因為睇TV佢聽到音樂就會叫

      Delete
  13. 生日快樂呀!! 男仔學野係遲少少
    不過18個月咩都未識又真係....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺有小小奇怪,不過因人而異,可能好快就會講野
      中秋快樂呀!

      Delete
  14. 個蛋糕好特別,好吸引哩!...恭喜喎!11年..好難得呀!..恭祝埋今日中秋節快樂,人月兩團圓!..Hannah的招牌笑容好搞笑!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,其實吾係笑,係都中意挈大口咋....好彩無蛀牙咋,嘻嘻嘻

      Delete
  15. Hehe, 又慶返11週年, 應該妳地冇乜野啦~~~
    btw, 個CAKE睇落好好好食呀, 搞到坐緊月o既我好鬼流口水......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無事既....不過長遠計都吾知架!!
      個蛋糕真係好好味架,你有機會來NY我同你去食,嘻嘻

      Delete
  16. 我同老公都唔記幾年認識拍拖, 連結婚週年都唔記得好多次! 好在兩個都無乜所謂, 唔係實麻煩.

    個蛋糕個樣真係幾得喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都吾係好記得架啦,係咁岩有位blog友同一日生日我先醒起,哈哈!
      你有機會來NY一齊去食啦,真係好好味架!!!

      Delete