Monday, September 16, 2013

Hannah signature


而家Hannah BB既signature就係擘大口得個窿,哈哈哈如果佢食野個口有咁大就開心到暈啦! 佢呢排食野又少左,不過是但啦,我真係無佢附,唯有我地食咩又比D佢食,食得幾多得幾多啦! 





今個weekend真係好鬼累,我覺得係天氣問題,搞到成個人都好累...星期六原來打算等佢nap完出街,平時佢大約12點度nap,點知點都吾肯訓,要到兩點爸爸抱抱先訓得著,真係煩! 搞到我地個schedule都亂哂,ummmm.....之後去左wendy's食野,佢又食得幾多喎,比左兩個chicken nuggets同baked potato佢食,佢都有食,呢個真係鬼妹來架!! 

食緊broccoli既我...食相真係一流呀,哈哈哈



 去左姐姐度玩,玩到碌地呀!



星期日就同Hannah BB去park行下,多得爸爸幫手睇實佢,如果我自己一個要追住佢,真係好累呀! 不過佢都吾係好敢同人玩,又怕,umm...睇黎都要比佢見多D人先得啦! 見到一個鬼妹,差不多年紀,人地見到Hannah揮手仲飛吻,我個女...就怕羞到咩都吾做,唉,失禮哂! 

有人爬上爬落,不過只限於個個位置,吾係爬上個slide度,哈哈哈....真無用豬!






原來不知不覺,我真係仲有2.5月就生得啦!嘩,我今日先諗起,又未改名,又未買野,又未整registry....真係有Hannah忙到一頭煙,咩都未做呀! 可惜亞媽吾係呢邊,如果吾係真係方方方便好多呀!其實究竟我仲要買D咩呢? 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. 應該唔多野要做卦...好多野都可以用番家姐既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要買既都有既....不過吾想浪費就係用家姐個D,嘻嘻

      Delete
  2. good that you spent time with your baby and husband!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, they are my only family here....who else can i spend my weekend with? :P

      Delete
  3. 相信大家見到你同囡囡嘅"大口笑"合照都好高興,努力呀!你倆要為"I do" 這誠承諾而加油!

    ReplyDelete
  4. please check this out about how to raise kids in good condition.

    miss sheep-sheep.blogspot.com/2013/09/17.html

    ReplyDelete
  5. hannah bb...你成日都擘到個口仔咁大,攰唔攰呀?! hahahaha
    妹妹有好多嘢都可以用返家姐嘅,應該唔係買好多,重有2個半月,加油!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢真係好中意呀,都吾知點解,不過好搞笑!

      Delete
  6. 好可愛呀HANNAH~~雖然就生第二個好多嘢要準備,但你記得TAKE CARE,ENJOY UR FAMILY TIME!

    ReplyDelete
  7. 雖然你話hannah食少左野, 但係佢好似肥左呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得佢食小野架,或者係我餵佢吾中意,要我99餵卦

      Delete
  8. 兩母女一起擘大口,hahaha!
    只要買新奶樽、奶咀、紗巾?其他用番家姐都得啦!
    要"registry"什麼呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 爸爸有無同Hannah B 一起sir 滑梯呀?

      Delete
    2. 我都係打算買奶咀呀,其他個D,到時先算啦!
      我地呢邊興搞baby shower + baby registry, 所以要add D野落去個registry度呀
      哈哈,有呀,爸爸陪hannah sir左幾次

      Delete
  9. 我諗唔洗入太多野比妹妹,因為屋企應該有野岩用嫁嗎~

    仲有唔係好多時間咋喎,加油!

    我好鍾意開心既 Hannah b 呀!

    ReplyDelete
  10. 其實第2胎真係冇買咩喎, 主要係入定尿片、沖涼、洗衣液, 同棉花等消耗品, 其他好多野可以執第一胎, 特別妳2胎都係女呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要買既都有既,不過可以慳得就慳咁用,哈哈!
      如果有朋友送就吾同 :P

      Delete
  11. 細B野買唔切就用住Hannah之前果d先啦..依家要小心多d同抖多d,之後再同佢地搏殺過~加油!
    無見一排,Hannah真係好似肥左喔~so Q^33^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搏殺?我而家似係比Hannah玩殘多D..........真係無停手呀!

      Delete
  12. 真係好多相都係擘大口得個窿 :D 第二個應該好多嘢都可以用返第一個嗰啲嘢吧? 要拎返啲衫仔出嚟洗 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該都可以用既,不過係怕岩岩出世吾夠著,因為hannah夏天出世,呢個係冬天出世

      Delete
  13. Mrs. Wu, 妳真係要多D訓, 妳好累呀, 黑眼圈都幾現....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哎呀,原來我真係咁老殘,咁下次都係吾好咁勇post自己張相係度啦

      Delete
  14. 笑得好開心呀~~
    好彩你哋家人小朋友多,應該都唔使買太多嘢卦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解我家好多小朋友既???我得Hannah一個咋,佢family吾計 :D

      Delete
  15. 擘到個口咁大...Hannah個口口攰唔攰架, HAHA~
    Mrs Wu, BB就黎出世, 你要盡量多d休息啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量啦,陀第二個真係好大分別呀!!!你都好好休息下

      Delete
  16. 無見一排,Hannah又大個女左好多!

    ReplyDelete
  17. Hannah好可愛啊!...仲有2.5個月生得...哈!估唔到初初叫你唔好咁快通知...我考完個DSE再入黎已差不多生得...恭喜!Hannah好快就有妹妹陪她玩了...

    ReplyDelete
  18. 2.5月 咁快既!! 日子真係過得好快呢

    ReplyDelete