Friday, September 6, 2013

又中毒了!


唉,呢排成日都掛住買野,真係買到無停手,好彩既係,我自己有份人工,吾駛靠老公養,如果吾係,真係吾駛旨意買野呀! 當然啦,買野十居奇九都吾係我既野,全部都係大小姐既衫衫,唉,又破產了。 無計啦,天氣開始涼,而佢又吾係好多冬天衫,吾買,真係日日留係屋企開heat著夏天衫咩? 勁浪費! (不過話時話,D鬼佬就會咁做,冬天時入面開到成100度,真係可以著短衫短褲呀!)雖然相片中,我打算有D要退,不過影下相當懷念下啦,嘻嘻嘻! 真係吾覺吾覺,買買下又買左成$80幾元,不過如果吾係有20% coupon, $100元無走雞呀!!!!! 






琴日巡網,見到old navy 30%off, 心知不妙啦,不過見佢D pant 同legging又吾係太貴,而有對鞋又想買,唉,唯有當破財擋災啦,哈哈哈哈哈!未有相住,下次先post!BB衫,真係買買下就成$50,佢地呢班人真係好鬼好賺喔!

吾知幾時開始,Hannah BB好中意張大個口,特別係爸爸開住flash有光時,佢就會張大個口,好搞笑,嘻嘻! 如果佢食野有咁大個口就好啦,哈哈哈哈哈! 而家佢已經識叫媽媽爸爸,聽佢叫真係好sweet呀! 佢又識得分開嫲嫲同媽媽兩個音,好利害呀! 琴日99又教佢鼻鼻係邊,佢吾指,但佢會戥下個鼻鼻,好似我地聞野咁,哈哈,好得意呀! 雖然吾係話識好多野,但起碼都係一個好開始啦! 有時叫佢執個波波比我,佢又識喎,而家成日拎鞋比我同老公,tum C人啦! 早排買左個potty train 既toilet seat比99, 佢話開始train Hannah 坐廁所,尿尿仲未係好識,但係poo poo就開始左,因為佢次次要poo poo都會睇得出,咁我地就要即刻湊佢去廁所,ummm..希望成功在望啦! 






 琴晚老公餵奶(因為我而家成日complain佢咩都吾做,而我又抱吾到個女咁多,哈哈,係咪好衰呢?),突然間叫我入去,我以為發生咩事,原來hannah自己拎住個奶樽飲呀,嘩,好勁! 雖然我見好多blog友一早已經係咁,但見到自己個女突然識咁多野,我真係好安慰呀!




明天又weekend啦,雖然無咩特別野做,但希望都可以同hannah出去跑下玩下啦! Have a nice weekend everyone 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. I think you are actually saving more on the gas money when you shop online! --> This is definitely a valid reason for you to do online shopping! ;) Thus, it's much cheaper than shopping in Canada. We Canadian drive across the boarder to shop at Buffalos while you have the convenience of shopping in a click.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, maybe you're right....is it that expensive to shop in Canada? I heard a lot of people do shopping in Buffalos....

      Delete
  2. 買嘢最少貴30%, 個電視框(discount)又少過美國. 價錢 真係差好遠𠺢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁真係平好多呀!不過你地既benefit又好好多呢

      Delete
  3. Hannah b笑得好可愛呀^^
    連Hannah b都識自己拎奶樽啦,肚B都仲未肯呀(佢飲奶雙手垂低歎架),佢依個樣係飲到瞓著嗎?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,佢而家食完訓吾到就忟,都吾知幾時先有安樂日子過呀!

      Delete
  4. 識自己拎奶樽,hannah 好叻豬呀 ^33^
    嗯,自己有份工,有收入,用自己錢買野,冇人可以出聲啦,哈哈~~~ 我都好like咁,買咩到得,哈哈....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯呀,吾駛比人煩,又話用佢D錢..blahblah, 好難聽架!

      Delete
  5. http://smartbenben.blogspot.hk/2013/09/yblog-tumblr-wordpress-blogspot.html

    跟佢個做法轉啲BLOG過黎喇。好方便架!我已經轉晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dennis, d相都OKAY嗎?會唔會死LINK?
      其實我之前已跟小蟲搞過晒D LINK。我本身OKAY,但都想幫吓其他迷網的網友們呀。

      Delete
    2. 反而係PUBLIC要搵自已好難,唔知點樣可以搞搞佢就真!

      Delete
  6. 家姐著完妹妹著。我都係咁架

    ReplyDelete
  7. Online Shopping真係乞人憎, 好易會買到超晒budget

    ReplyDelete
  8. hannah既poker face唔見左既?! 哈哈, 大個女喇佢!
    買野幾時都最開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩哈哈,咁岩啫,佢都可以好poker face架!!

      Delete
  9. hannah真係好鍾意張大個口喎...哈哈哈
    飲奶飲到瞇晒眼咁,可愛到暈呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗係爸爸個flash搞到佢要咁咋,哈哈

      Delete
  10. Mrs. Wu...hannah 笑得好開心...!
    妳也買嘢買得好開心 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買野真係超開心呀!不過見到張credit card bill就超傷心

      Delete
  11. Replies
    1. 如果日日都咁得意就好啦,佢有時好小魔怪,真係難頂!

      Delete
  12. 我都係淘宝買了好多野比一仔!
    Hannah B 自己飲奶時,枕頭要墊高d,以免咳一咳会濁親。

    ReplyDelete
  13. Hannah 大個女啦,就黎要take care 妹妹ma

    ReplyDelete
  14. 冇來一排, Hannah好大進步丫! 佢第時應該都會係個好家姐呢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,到時佢18個月大,希望識性啦

      Delete