Thursday, September 19, 2013

中秋節快樂

有時真係比老公激C! 上個星期係old navy幫BB入貨,我問佢佢中意邊D款,跟住佢話bodysuit個D下面有botton好煩,咁我就買左D普通t-shirt款咁啦,琴日收到個package,我買左都好多件,跟住佢又話,t-shirt款個D抱佢好煩,怕佢凍,都係買番D有button架啦.........我真係0左咀,神又係你鬼又係你,你下次自己買啦,哼雖然我都好enjoy買野既過程,但要經過佢approve就真係吾好搞,好煩! 

講開買野,早兩個星期前係toysrus website買野,因為我有shoprunner account,所以可以有2 days free shipping,點知過左成個星期,check個status都未有回覆,跟住call過佢地,又話warehouse會寄出,點知過左成個星期都無音訊,真係激C我! 今日再打去問,又話仲係warehouse, 頂,個toys又吾係好特別,駛吾駛搞咁耐呀!最重要係,佢而家吾比我cancel order, 都吾知咩態度!真係超勞氣,等左咁耐,好彩係買比個女,如果要送比人既,真係人地過左生日都未到呀



上星期old navy shopping完,琴日收到貨啦!除左一兩件想退之外,其他都OK,今次真係破產啦!!!!不過,買野真係好爽,而家搞到無停手,點算呀




今日係一年一度既中秋節,雖然呢邊既氣氛點都係無架啦,不過希望大家都有一個愉快既一日,同家人開開心心咁渡過! 中秋節快樂!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. hmm, most dads have no opinion of what their children wear, as long as they have something to wear :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's not what my husband does....always comment on something....picky!

      Delete
  2. 中秋節快樂!
    買野真係爽,我依排都多了係淘宝買野,但都要禁住禁住,屋企地方細,無咁多地方放呀,有時又怕買了唔記得拎出来用!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我已經盡量少買,不過都想係咁買,哈哈哈

      Delete
  3. MRS WU MR WU HANNAH B 細B女 中秋節快樂!
    有時上網訂嘢要等真係幾痛苦。

    ReplyDelete
  4. 好鍾意前面灰色同埋隔離件粉紅T呀!最鍾意D圖案好似已經幫衫仔aCCessorize埋,超靚!祝Mrs. Wu 一家人月兩團圓! Sweet Sweet!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,我都係好中意呀,就係貪佢好似有Daccessories咁

      Delete
  5. Mrs Wu, 中秋快樂 !
    我就好少在網上買東西....所以無激氣
    都係去百貨公司慢慢揀過癮D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地呢D媽媽要出街好難,所以上網真係好方便我地架!

      Delete
  6. 哈哈哈,下次冇鬼買回俾妳老公啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次我自己買完自己比BB著,好X煩呀佢!

      Delete
  7. 追月快樂, 買女仔衫真係好爽呀! 依家妳d衫可以2個接住著, 駛多dd都ok呀~~ (好魔鬼 :P)

    ReplyDelete
  8. 好多收穫喎,中秋節快樂呀!

    ReplyDelete
  9. Cute!

    My daughter is very picky. She won't wear anything that she doesn't think is "pretty."

    ReplyDelete
    Replies
    1. how old is your daughter? I don't think Hannah knows what is pretty yet :P

      Delete
    2. She just turned 2, and she started doing that when she was maybe 1.

      On the other hand, my 4yo son will wear anything I give to him.

      I love to shop for my son :)

      Delete
    3. boys tend to be easier....and their clothes are not as fancy as girls....
      i love to dress my girl now...looks very cute, hehe!

      Delete
  10. 嘩,好多靚衫呀~~ ^0^~~
    對呀,買野真係好爽喔,我都開始買冬天衫仔比巨龍了,嘩哈哈~~XDD

    ReplyDelete
  11. 妹妹好多靚衫著呀, 仲有家姐hannah果啲呢!
    你老公好似啲老闆. 經常推番自己先前講既野呀! ha...

    ReplyDelete
  12. Shopping真開心 ~ 我呢排又去左烘焙店大掃貨啦!
    如果我學識埋上網買嘢...咁就大件事啦 haha ~ ~ ~

    ReplyDelete
  13. 哈哈,,,買3真係好爽
    2個女既好處就係D3可以輪住著^^

    ReplyDelete