Thursday, September 5, 2013

雜炒

今個星期依然係病,加上懷孕已經7個月,身體已經覺得好重,而我自己都feel到自己磅數增加不少。 星期二去見醫生,話我又重左好多,唉,其實我已經少吃,但偏偏食極都咁肥,咁我又可以點? 吾通肚餓都吾餵飽入面個個?所以減肥呢家野...都係等生完+坐完月先啦!

近日可能因為天氣變,所以鼻塞有幾聲咳,好煩! 而家連把聲都變埋,不過老公察覺吾到,哈,佢真係對我幾好!好彩呢排小姐都訓得OK,起碼我地晚上吾駛花好多時間湊佢,休息多D人都精神D呀!

近日有單煩野係,BB保險要加價,本來我地比開$9一個月,不過吾知點解佢地查到我既收入,因應收入,我地而家要比$150一個月,唉,真係攞命! 雖然相對公司既保險都係平,但個個月都要有額外開支真係吾多掂。 我問保險姐姐可以點做,佢就話無架啦,因為check到我地兩個結婚,係要報哂兩個既收入,跟住我就同老公講,咁不如我地離婚啦,我一個人報哂兩個女,保險實平,我又無樓,無錢,可能分分鐘有好多政府benefit呀, hahahhahaha.....一係就佢搵份cash工,吾駛報稅,政府吾知就吾駛理啦! 唉....以前就為左將來結婚,而家居然係想為左慳D而離婚,都吾知想當初結來做咩???? 不過都係未知知數...諗下先啦!

獻上媽媽同hannah B既相片數張,哈哈! 




我個女至愛既buddy..有cousin哥哥同光頭妹妹(後記,陰功,自從上次cousin哥哥病左之後,傳比hannah不特止仲搞到光頭妹妹都病埋,佢星期四同五來比我99湊,點知上個星期cousin哥哥病,星期五晚上光頭妹妹就發燒加埋耳朵發炎,都話架啦,佢亞媽吾湊就搞到兩個小朋友都病,而家連佢自己又病,我又病,佢真係好好呀!!!!)


星期一假期,朋友來我地家作客,幫我同hannah影相相,嘻嘻嘻


本身好怕我cousin既hannah BB,星期日居然仲同佢玩左一陣,哈哈,睇下我cousin幾自豪,傻佬一大個!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 comments:

  1. 嘩..原來你已經7個月架喇, 好快妹妹就出世喇, 期待期待~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我due date係十一月尾呀,你呢? 真係話咁快就過呀!

      Delete
    2. 係囉, 話咁快就生添呀!

      Delete
    3. 真係好快呀! 下次影張大肚張出來先得!!!!

      Delete
  2. eat protein (meat, fish, eggs) and less carb (pasta, bread), then your baby will grow without putting too much weight on your body.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i know that too but honestly...i don't eat a lot of carb...just don't know why i still gain so much weight haha

      Delete
  3. Replies
    1. 你係咪set左Dprivacy野,所以add吾到你?

      Delete
    2. 等我CHECK吓先,不過唔知識唔識CHECK。煩呀~~
      你COUSIN好興奮呢,我都想抱吓HANNAH呀。

      Delete
    3. 嘩,好奇怪,而家去吾到tim呀!
      你幾時得閒呀? summer就完啦!

      Delete
  4. http://yanyanfamily.blogspot.com/

    My new place, but i don't know how to use it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you really need to spend time on playing with it.... i am not so sure either but trying to learn....

      Delete
  5. 我黎八掛下新屋有咩睇~ HEHE

    ReplyDelete
  6. 原來已經七個月! 好快啦!!
    由 $9 加到 $150 都幾厲害喎!!!! 咁可唔可以轉另一間公司?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實間間公司都係咁既價錢,depends我地既收入咋,有時真係希望自己窮D,吾駛比咁多錢,而家真係高不成,低不就,個個月要比$150,遲下第二個又係,真係咁就吾見左$300啦!

      Delete
  7. Replies
    1. it's you...welcome welcome..i thought i lost you, hehe

      Delete
  8. 時間過得真快,咁快你已經陀b七個月啦!仲keep得好fit ~
    你自己要爭取多d、多d、再多d時間休息,保重!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾fit啦,我真係肥左好多,唉!
      其實休息時間真係少之有少,希望亞媽來到可以真係休息下啦!

      Delete
  9. Cousin哥哥 and Hanna BB look alike in certain angles.
    Keep it up! Hope you have a swift recovery!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, really? that's why they are cousins, hahaha

      Delete
  10. Mrs. Wu, 三個小朋友在相中看,最精靈,開心的都是在Hannah面上見到。
    愛心 family就在臉上反影出來了!

    ReplyDelete
  11. 第一張相hannah同cousin哥哥超似喎! 仲有妳竟然到離婚依招, 勁呀!! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 為左將來,真係慳得就慳,同埋長遠計好似咁樣平好多,哈哈,你知啦,一個就要4百萬,我地兩個就要8百萬,真係要諗下點樣慳呀!

      Delete