Tuesday, September 10, 2013

又一個星期啦....

自搬左之後,寫blog真係懶左,可能無左yahoo點都吾係咁慣,加上肚子愈來愈大,想訓既時間愈來愈多,偏偏湊女既時間愈來愈長,搞到我精神真係一般。 亞女由細到大都訓到一般,而家差不多晚晚都會叫一次,唉,好既時候抱15分鐘又可以訓,而吾好既時候真係成晚都無得訓,拜託,爸爸媽媽無精神真係做野都做吾到架! 


而家weekend好多時都同佢屋企人過,可能本身又無咩好做,而同佢屋企人過,99起碼都可以幫下手睇下,我就可以輕鬆D。 星期六本來開開心心架,點知同佢嗌交,可惜既係,我一D印象為咩嗌都無,肯定都係D無聊野,但又令我吾開心左一陣,雖然之後都無野,但要開始同結束一個argument真係令我好辛苦同覺得無聊,我吾想再係亞女面前嘈啦,我覺得好煩! 

其實大家覺得買衫係咪一定媽媽做既呢? 因為呢排天氣見涼,而Hannah又無好多長衫,所以去買,咁買完緊係要洗架啦,但有時亞女整污糟,所以無咁多衫換,老公就叫我快D買多D衫比BB啦,問題係,一,上個星期買左,又話D quality吾夠好,搞到BB好似成日都好痕,跟住又話我買咁少,又吾洗,咁機衫未夠呀ma, 你想點? 最最最大問題,又吾係佢比錢,嘈咩啫,次次買親BB野(除左係amazon買),其餘既都係我比錢架啦,所以如果無左份工要佢養,我諗我對住佢咁既attitude,真係寧願吾食吾買呀! 同埋,吾好成日塞哂D responsibility比我,其實爸爸一樣可以做好多野,吾好同我講呢個係媽媽責任啦!真係激氣!

算啦算啦,講番個女,吾知點呢排佢生左D紅色粒粒,雖然吾係好多,但又吾知點解,又吾知佢痕吾痕,打電話問醫生,醫生話有可能係上次打既水痘針引發出來,應該過一排會退,如果愈出愈多就去見佢,好彩既係都無出多,都係keep住有十粒到,希望快D好番啦! 

星期日係backyard BBQ, 兩個小朋友真係好得意呀!



有個小朋友去左toysrus賴C吾走


今個月又大洗左,買左好多野比BB,唉,同婆婆講,佢話佢比錢買,送比Hannah, 哈哈哈,多謝婆婆,我吾客氣啦!

今個星期old navy 30%+15%...我又點忍到手,哈哈哈

整番呢D icon我先覺得全神D....先有番寫blog既motivation呀!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. 你 0地 搬 得 好 快 手 個 個 都 整 到 有 聲 有 色 ~~:D 我 要 用 蝸 牛 速 度 慢 慢 跟 住 你 0地 先 得 !
    買 衫 通 常 都 係 我 買 架 ...相 公 都 唔 理 0既 ~不 過 見轉 季 唔 多 夠 衫 著 就 會 叫 我 買 多 幾 件~ 如 果 bb衫 得 0個 幾 件 我 會 連 同 佢 0的 床 單 &被 巾 一 齊 洗 呀 , 好 快 就 一 機 喇 ..haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 終於都搬啦你,嘻嘻嘻.....
      其實我吾介意買衫,不過我吾想聽到又話吾靚,又話quality差等等既說話,真係好難聽架!
      其實多數都夠一機,不過我多數都係星期六早上洗,而咁岩我地下午去買,咪吾夠囉....

      Delete
  2. 唔係佢俾錢的話就5好批評啦,真係好激氣又俾錢又受氣,好彩個女可愛,唔開心同女女玩多D,費事又同妳老公同嘈。我成日都我個老公講,你再嘈我就帶個仔返香港,留佢一個孤令令係美國,哈哈!佢就無声出!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有咁講過,不過佢就好惡咁同我講話吾好再有下次,佢吾想再聽喎....唉,慘慘慘!
      你有無新blog呀?

      Delete
  3. 你個BLOG靚咗好多,我有要整吓先。
    睇嚟MR WU都係傳統老公,小朋友的事比媽咪負責。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,你個blog都進步不少呀!應該好快可以適應到
      佢覺得小事就比我管,大事就佢管,不過吾知點分大小事,哈哈

      Delete
  4. 有返D icons 真係全神好多!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!雖然好似怪怪地,但我真係好中意D icon架!

      Delete
  5. 其實我到而家都唔係好識用blogspot 所以我都少左寫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實又吾係好難既,係未慣啫,吾好吾寫呀!

      Delete
  6. 買阿仔衫和用品都會用 joint account 俾,個仔大家都有份嘛:)


    其實我覺得 blogspot 幾好用㗎,用吓就會習慣!

    希望 Hannah 瞓好啲咁你都可以瞓好啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地吾會掂個joint account架,算啦,我吾係介意比錢,係吾想有人咁多說話咋!!

      Delete
  7. Hello,我想請問下你個“至愛blog友”function系點整嘎?可唔可以教我啊?謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係抄人地寫既野咋.....

      加入"網友清單"
      設計 > 版本配置 > 新增小工具 > 網誌清單
      "標題" 可以任意改名, 我就用左"媽媽blog友"
      click "將網誌新增到您的清單", 就會有個window彈出黎俾你打 URL
      click "新增"去確定.
      要再加既話可以按"加入清單", 然後再入另一個URL
      完成後click "儲存"

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. 唉..男人都係麻煩架喇.
    媽媽你要抖多d先得呀, 如果唔係妹妹出左世之後, 你仲唔得閒呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,有時同佢講野好似要用外星話先明.......嘔血!

      Delete
  9. 啲男人真係難服侍. 又唔洗佢俾錢, 仲咁多聲出架...
    其實邊個買衫都無所謂. 不過既然你在行啲, 又enjoy shopping, 樂趣黎既!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,自己又吾去睇,到我買完又亞支亞左,哼!
      我都費事睬佢,下次自己去買無咁嬲

      Delete
  10. welcome back~
    感覺你老公有時都幾大男人,道理總係佢果邊..
    不過睇開d, 唔係激親肚入面的BB就唔好啦~
    我地呢班C9仔一定撑硬你既!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢D大男人主意真係好鬼累事....
      不過,好彩有你地班friend撐咋,如果吾係可能C左好耐,哈哈哈

      Delete
  11. 做2任媽媽真係一d唔易, 除了精神上支持妳, 其實$$可以解決到的問題, 就等$$解決啦! 買衫度, 索性叫老公每個月俾多舊錢俾2個囡買靚衫啦, 睇佢仲有無咁多聲出~~

    btw, 美國買bb衫已經抵過HK好多喇.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係,呢邊既衫已經好平,不過佢係懶得睇,但又要諸多意見,總之就係煩啦! 有時同佢嗌交,佢都吾當我係大肚婆,下次都係當佢唱歌便算

      Delete
  12. 靚靚Hanna媽唔好生氣, 你已經係 Super Mom, 又要照顧 Mr. Wu, Hanna bb, 同埋肚中的Wu 二妹, 已經好威威啦! 我估 Mr. Wu 只係肉緊 Hanna bb, 都無心傷害嘅!

    ReplyDelete
  13. 有啲男人就係唔在意小朋友,我哋自己無細路,但係我返親HK老公都會同我去買衫/玩具俾我啲侄仔架。有啲款佢自己鍾意佢仲會自己俾錢話係佢自己買俾我侄仔嘅,我覺得佢已經好有心,不過本身喜歡小朋友嘅人係會好明顯睇得出嘅。

    ReplyDelete
  14. 兩人相處總有意見不同的時候...這正是生活的一部份 !!

    ReplyDelete
  15. 世上只有媽媽好麻....男人可能只識陪玩架喳....哈哈哈~~~ XDDD
    睇睇下,HANNAH都好白淨呀,可愛呢 ^3^~~

    ReplyDelete
  16. 男人其中一個好處係可以不停提高我哋嘅eq...
    hannah賴死唔走個樣好可愛呀~hahaha

    ReplyDelete
  17. 好耐冇見啦,嚟報到,好掛住妳同Hannah
    好多嘢嬲一陣好啦,對自己同細B都唔好㗎

    ReplyDelete