Monday, September 23, 2013

weekend過得超快呀!

weekend駛吾駛過得咁快呀?不過我既comment係,weekend最忙過返工呀!如果吾出街都OK,但出出入入真係成日都無哂,同埋我又無左我個afternoon nap, 真係超累呀!
 


上網買左架車車比hannah BB,星期六我地就去pick up, 吾知係咪太興奮定點,而家C都吾肯nap, 要爸爸咩住先nap,仲要係nap左一陣咋,想C.........見無咩時間,所以就湊落去99度,我地就assemble架車車。 開頭我仲以為好簡單,點知咁鬼難,不過當然都吾係我assemble架車啦,嘻嘻!  

好野,有新toys玩,我吾訓覺覺lu


有隻豬錫媽媽呀....媽媽開心到,嘻嘻嘻



晚上就係屋企打邊邊,因為hannah BB下午無點訓,唯有係7點幾個陣抱佢訓左陣,真係難為我,咁大個肚又要抱佢,真係好重! 不過都好開心既,因為佢成日都無點食過野,我地打邊邊hannah BB就食左小小野,唉,我已經算架啦,佢俾面吾吐出來我已經開心到好似中獎一樣呀!

三隻小豬睇電視超入神,hannah BB仲唱埋歌,哈哈



星期日我地成家一齊去queens去同一班係NY既C9 gathering, 嘻嘻,今次係第一次同埋hannah BB去,都怕佢會驚架。我地一早去到,見佢地未來就係附近影下相,嘻嘻,不過仲以為天氣好既時候,點知超大風,搞到hannahBB係咁流鼻鼻呀,慘慘! 見亞女吾係咁舒服,唯有提早走先啦,無計,佢又吾食野又吾訓,所以超cranky呀,唉...不過我都吹到好凍,所以早走都係好事呀! 


以為天氣好似好好天,點知凍到出汁呀!不過BB就好想去玩水水,嘻嘻



吾知係咪香港有個巨風,今朝早hannah BB起身又好似打風咁,哈哈,我頂吾順叫爸爸影低,Hannah BB...sorry...你既醜態已經比媽媽公怖天下啦,哈哈哈! 






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 風球髮型下都咁可愛!
    唔怪得睇嗰日啲PICNIC相見人人著咁多衫啦,原來咁凍。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都underdress呀,比個太陽握左!
      所以留左一陣就走,實在太凍了!

      Delete
  2. 佢錫錫你張相真係超sweet! It melts your heart, rt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好sweet架!!!!女仔真係氹C人

      Delete
  3. 咁快已經好凍啦? 小心保重呀~~ 好明白平日有afternoon nap, 突然冇左真係人都癲, anyway 有hannah BB咁樣sweet鍚鍚媽媽, 咩都抵返哂la!! ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 抵番既,不過有埋個afternoon nap就真係perfect啦,哈哈

      Delete
  4. Hannah唔多食嘢但睇落幾有肉地喎
    Hannah打風個樣好似啱啱訓醒咁嘅
    妳有細B後有冇重到呀?妳個樣好精神、有肥到,好索!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢次次個打風頭都係因為訓醒既緣故啦,之後我就會幫佢整理一下架啦!
      肥左咁慘? 唉...有排減!

      Delete
    2. 哎呀,Sorry我打錯咋,我想話"妳冇肥到丫"

      Delete
  5. hannah個打風頭好正呀! 原來已經咁凍喇...香港仲係30+度!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你就好啦.......呢邊要著褸啦!嗚嗚

      Delete
  6. 最鐘意睇Hannah BB個打風頭!XXD 可愛指數爆燈!
    Mrs Wu, 早!近來好嗎?呢排有點忙呢 ~
    你個樣好精神,仲好靚,有時間記得多休息呀!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都超中意佢個打風頭,好得意!
      你都保重呀!

      Delete
  7. Mrs Wu:
    ~有新玩具,比我都顧住玩, 唔瞓啦!! 架車好靚呀! 你好捨得買玩具比Hannah呀!!
    ~你而家懷緊孕, 你又話自己無咩nap, 但你個樣好精神呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見減價先買咋,哈哈!
      吾精神呀,眼圈大到好似安安佳佳咁啦,哈哈!

      Delete
  8. 真係要外國咁大地方先可以買咁大架車呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾係好大咋,不過而家凍吾可以室外玩,所以係屋企玩下就算....

      Delete
  9. hannah有車車玩好happy呀!

    ReplyDelete
  10. 架車好靚!
    Hannah B 上次打風勁d!

    ReplyDelete
  11. Hannah b錫錫果張好鬼sweet呀 >3< 個打風頭都好正好可愛呀,肚B幾條毛咁點瞓都冇打風效果 XD
    架車仔好正呀,係咪要自己用腳行果種黎架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肚B都好多頭髮啫,不過好明顯hannah訓覺真係打風咁,係咁郁,哈哈!
      佢腳下而塊野可以除,所以佢自己可以用腳行,又或我地推都得,不過次次除左塊野,佢就自己行行下要出來就碌左落去下面,超搞笑!

      Delete
    2. 哈哈,不過肚b頭髮好薄呀(唉似我添),所以個打風頭冇乜可塑性XD
      咁架車仔都幾得意喎,美國地方應該好大,啱晒玩依啲車仔呀

      Delete
  12. hannah B 錫錫果張好SWEET呀 !!
    係屋企可以玩車真係好HAPPY..第日妹妹又可以玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我吾怕買野,因為遲D都用到,嘻嘻

      Delete
  13. Mrs. Wu ....生活愉快, 時間就過得好快...!
    話咁快, hannah 又咁大個女, 就嚟又做埋家姐...超開心呢 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好懷念佢細個個陣,真係好特別!

      Delete
  14. 哈 哈 ...hannah b 睇 咩 電 視 睇 到 佢 &cousin哥 哥 都 mark大 個 口 呀 ?XD
    hannah b 一 定 係 知 道 有 新 玩 具 玩 所 以 唔 肯 瞓 喇 ! :D 到 妹 妹 出 世 兩 姐 妹 玩 仲 開 心 !

    ReplyDelete
  15. 身在美國,心繫香港既? me too me too!!! nice to meet you 呀~~

    ReplyDelete
  16. e?!你d front咁靚嘅?點set架?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 設計>範本>自訂>進階>網頁文字>coming soon
      希望幫到你

      Delete