Thursday, July 31, 2014

4週年@ 731

話咁快就4年啦,係咪快樂不知時日過,完全都吾覺原來已經4年了,而家湊住兩個女真係忙碌過以前百倍,不過都希望今個星期可以一齊去補祝我地結婚週年記念啦。  如果有睇開我blog既朋友,兩年前已經寫低我同老公既相識經過,吾係特別刻骨銘心,但就係我同老公既經歷,同時都係我倆甜蜜既開始。 無可否認,有了小朋友後真係連講野都覺得忙,而交都嗌得多左,都係因為覺得多野做而佢又吾幫手之類,好似前幾日,已經10點幾,岩岩泵完奶,仲有機衫要摺,我唉一聲,佢問咩事,我話仲有D衫要摺,好累,我會expect佢會話幫手,點知問完之後continue打佢既機,我就死死地氣去摺衫,吾係話我做吾到,如果佢一句話幫我手,我個心都gur D,但連講一句都嫌唗氣,我都吾想再講了。 我無為呢件事而起了風波,但之後同佢講番佢都知道自己問題,不過將來有無進步就遲下先知。

呀,講講下離了題,今年好特別,因為前個兩年我都無收過禮物,而今朝一起身時見到床頭有份禮物,嘩,我老公幾時變得咁細心?哈哈! 吾係一份好名貴禮物,但佢既心意我get到既。 一開時,仲以為佢玩野,因為輕飄飄,吾似有野係入面,但心諗,無理由佢可以pack到咁靚wor.....哈哈,我真係好衰,有咁既想法,好彩入面真係有野既,吾好令我一場歡喜一場空,嘻嘻。 不過我無準備呀,真係吾知買咩好,所以.....同佢去食個lunch就算吧,難得老細吾係office可以hea下,嘻嘻嘻!

多謝老公容忍我既脾氣咁多年(結婚4年但之前一齊已經8年!)但希望佢會繼續容忍我更多更多年啦,哈哈哈!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. Happy Anniversary! Love the card, which shows his appreciation for you.

    有了小朋友後真係連講野都覺得忙 <- Ditto! Or when my husband and I try to talk, both of the kids need to interrupt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's really hard to talk and Hannah does interrupt our conversation most of the time haha

      Delete
  2. Happy anniversary! 結婚四年已經兩個女,好快手~ 有關摺衫,不如下次直接開口叫佢幫手摺?相信佢唔會介意,只是掛住打機無volunteer

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾快啦,婚後休息了一年先開工,哈哈!
      摺衫呢家野無得變,佢本身就係懶人一個,唉!

      Delete
  3. Happy anniversary and many more to come!!

    和和氣氣、快快樂樂、溫溫馨馨!!

    ReplyDelete
  4. happy anniversary! 男人係咁架,唔踢唔識郁,我老公都係!你老公一定知道你辛苦所以送上驚喜!sweet forever!

    ReplyDelete
  5. 好sweet!! :D esp 張card :)
    Happy anniversary! 年年日日都keep住咁sweet sweet~~~

    ReplyDelete
  6. 以為入面無野咁搞笑既你!
    happy anniversary ah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,輕飄飄,真係以為無野架 :P
      thanks tin rat ma ;)

      Delete
  7. 張咭好SWEET~祝你地有更多開心難忘嘅日子^^

    ReplyDelete
  8. 條鍊好靚呀,呢d 款長期流行,永遠都o岩帶呢 ^^
    四週年快樂,繼續甜蜜幸福喔 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我已經吾多好呢D款,不過男人吾會諗呢D架啦,我已經request定下次送D咩,哈哈哈哈哈!
      Thanks Sammi

      Delete
  9. happy aniversary~~~so sweet~~~我老公話唔可以成日都俾驚喜我, 因為咁樣就唔叫驚喜 :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Emily!!
      cherrr.....我地要有驚喜先開心,我地開心等於佢地開心,所以佢地應該加D力去製造驚喜先岩 :D

      Delete
  10. 恭喜晒^^祝妳地越來越甜密,一家四口幸福快樂

    ReplyDelete
  11. 恭喜晒 mrs. wu
    妳老公一定會容忍妳 超過 40 年.....
    之後到妳容忍佢囉....咁就夠未 ??

    ReplyDelete
  12. 好sweet呀,有意外驚喜好細心呀!

    ReplyDelete
  13. So sweet ~ Mrs Wu, 祝你們結婚周年快樂!永遠都幸福快樂 ~

    ReplyDelete
  14. 好sweet ar, 原來我地的結婚紀念日只相差一日~~~ :)

    ReplyDelete