Friday, July 11, 2014

學習能力

小朋友學習能力真係好快,話咁快妹妹爬之外仲可以坐得穩,真係出乎意料之外,可能因為Hannah細過時到吾係好快爬同坐,所以真係無諗過妹妹會咁快呢! 不過當然我都會係佢隔離,跌左都可以有我扶下呀! 有時見到佢地大得咁快,真係好D吾捨得,好掛住妹妹NB時豬仔咁既樣,雖然真係好辛苦,但見到佢地長大又真係好安慰。 係,有時我都會呻話好累好吾想要小朋友,但佢地既一個笑容真係溶化我呢! 願我兩個千金健康快樂地成長,大家互相幫助相愛,做媽媽既就安慰了!


我坐穩啦媽媽!yeah! 

呢條友爬爬下爬左去櫈底,點解咁中意咁既?(我記得以前Hannah都好中意咁)

我會努力爬去拎玩具,媽媽吾駛擔心我!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. Your house is like a disaster just like mine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, when we have 2, i don't expect too be that clean :P

      Delete
  2. 唔捨得佢地大,這種感受係媽媽先會深深明白。: ]
    妹妹好叻女!!

    ReplyDelete
  3. haha...Emma 好似little daddy 咁呀!XD
    小朋友真係大得快~ 再過一陣就兩個一起唱歌仔lu~:D

    ReplyDelete
  4. 原來妹妹都好肥美下喎!

    嘩!Mrs. Wu屋企好乾淨呀!地板係spotless clean!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下?邊乾淨.......好污糟你睇吾到咋!

      Delete
  5. 好幸福呀, 咁多玩具玩。

    ReplyDelete
  6. 妹妹好快趣又爬又坐啊!

    ReplyDelete
  7. 好快呀。。。不過我又唔記得妹妹大過B be幾多喇。。。wahaha

    ReplyDelete
  8. Emma b真係叻叻呀,驚喜一浪接一接呀~
    哈哈,肚B都鐘意捐櫈底架 XD

    ReplyDelete
  9. Emma叻叻, 同埋都幾好肉喎, 令媽咪唔駛擔心真係乖乖~~

    ReplyDelete
  10. 妹妹好好肉地呀, 好想錫啖佢, Little k 又係好鐘意捐枱底, 可能覺得有得冒險?! hahahah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,可能係喎.....真係勁中意!

      Delete
  11. 妹妹白雪雪肥嘟嘟好可愛!

    ReplyDelete
  12. 叻叻, 又有個左好多, 好快可以同家姐一齊玩啦~~

    ReplyDelete
  13. 妹妹坐得穩, 又越來越活潑....Mrs Wu 妳放心哩...!!
    佢地姊妹好可愛....呀

    ReplyDelete
  14. 佢哋真係大得好快,有時真係會好唔捨得,不過又好想佢哋快高長大,好矛盾

    ReplyDelete
  15. 真係坐得好穩!
    距離同兩位千金去行街shopping 的日子不遠喇!:P

    ReplyDelete
  16. 嘩!妹妹好叻叻喎,好快就識企,妳仲要睇實D tim喎

    ReplyDelete
  17. "小朋友學習能力真係好快" <--- 十分認同!尤其家下d BB,營養好,領悟力高,但Emma確實叻叻,咁快就識企,但更加要睇實d!^^

    ReplyDelete