Wednesday, July 30, 2014

8個月 @ Emma 妹妹


咁快就出世8個月,仲有4個月度就一歲,又係時候準備party啦,哈哈! 而幾日都有search 過party地點,都係類似上次朋友既party area, 有地方佢地走動同食物咁就足夠啦! 

原本以為8個月大既BB可以幾訓得,但呢排佢既nap真係少之有少,7點起身,9點幾nap半個鐘,12點nap一個鐘左右,5點幾又nap半個鐘,真係total都係大約兩個鐘,夠嗎? 吾知,但佢吾訓你又吹佢吾脹,是鬼但! as long as 佢夜晚吾好嘈住哂咁就算吧。 

星期日本來諗住佢nap我又nap一陣吧,點知佢半個鐘就醒一次,其實見到佢仲係眼訓,麻煩友,但一見到我就鬼打咁精神,真係吹脹。 開頭諗住佢係crib度喊兩下就算,點知喊左陣一抱佢就嘔奶,搞到我地成身都係,真係好好好煩! 無計,唯有沖涼換乾淨D野....唉,佢地真係愈大愈勞心勞力,救命呀! 

雖然係咁,但見到Hannah 同佢兩個有時玩玩都好得意,Hannah有時會話妹妹係邊度,妹妹來緊啦(爬向Hannah方向),佢真係好錫妹妹,一早起身就會問妹妹呢? 叫佢錫妹妹佢又會好順利(佢錫我難過登天),不過當然都會拍打佢啦,始終Hannah仲係小朋友,起碼佢吾會吾中意妹妹我就OK了。 我相信到妹妹一歲左右佢就行得走得,到時佢地兩姐妹就有排玩了,嘻嘻! 一諗到咁,我又滿心微笑,做媽媽既,都係見到佢地相親相愛就足夠了!!!

各位EE好,今日媽媽幫我扮靚靚著裙裙,我係咪好靚呢?嘻嘻


媽媽: 5d訓啦,我好想nap呀! 
Emma B: 媽媽,同我玩玩啦...我吾訓啦!!

媽媽:仲吾訓,打你架
Emma B: 我笑得咁燦爛你應該打吾落手既

媽媽: 你蝦我既
Emma B: 媽媽, 我愛你(順便咬埋你先!btw, 呢隻豬出緊牙啦) 

Hello媽媽,我又來啦,哈哈哈哈哈!
(惡魔終於醒啦!)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. Replies
    1. Thanks Lois.....but she does cry sometimes!!!

      Delete
  2. 妹妹望住媽媽笑到好甜呀!

    佢D敏感好似好咗喎!Good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢緊係笑啦,見到有人陪。
      佢d 濕疹好d 啦,不過都仲有

      Delete
  3. 一訓醒就見到媽媽,心情都好d啦 =]

    ReplyDelete
  4. 妹妹好可愛呀,我包包又8個月時又係好易醒,依家又好左喎。無錯呀,第時佢兩姊妹自己玩,你就輕鬆好多啦~

    ReplyDelete
  5. 妹妹B都係日頭訓得好少, 不過夜晚肯訓唔嘈就算數, 宜家D小朋友點解成日都唔洗訓覺架, 相反我地大人就成日都想訓無得訓囉, 陰公~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,真係無陰功,我weekend都不知幾想nap......事與願違

      Delete
  6. emma 好攪笑, 好似似你老公多d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都覺得似佢多D(暫時)

      Delete
  7. Emma 笑得好甜...好開心.
    有 Mrs. Wu 照顧, 兩姊妹一定相親相愛...是對 幸福姊妹花 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,幸福姐妹花,其實我好無心機架!

      Delete
  8. 好得意!我仲諗緊攪唔攪兩歲生日會 (有啲懶⋯)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 兩歲真係吾需要點搞啦.....如果吾係生第二個又話要be fair, 真係搞到頭痕!

      Delete
  9. Replies
    1. 佢喊既時候你見吾到ja......呢條女好狼!

      Delete
  10. Emma真係好可愛, matthew仔頭先一見到佢張相, 就大叫「我鍾意佢呀~~~」 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁正??? 睇黎可以幫佢地配對一下,哈哈

      Delete