Wednesday, July 23, 2014

生日派對....again

曾經有個人同我講,到你地小朋友返學時,D生日party真係個個星期來,你去都去到悶,哈哈!不過我都相信呢個會係事實,因為一大班朋友既小朋友年年都有生日,就算吾大搞都起碼會一齊食餐飯,不過見到大家既小朋友開心健康咁成長我地都好開心既。 

上個星期六係朋友囝囝生日,我地一早就已經準備好哂,所以一上車都可以起程,其實地點又吾係好遠既,加上無點塞車,我地半個鐘頭就到左。我地第一個到,朋友cat已經係個度,入到佢見到巨型slide, 好興奮呀,哈哈,開始時Hannah都係怕怕羞羞咁,但之後就連爸爸陪都吾駛,可以自己爬上去,但我地都擔心,因為真係好高,所以都係我地一齊玩啦。 其實幾好玩,同埋應該吾係比小朋友玩,感覺上係for 10或以上大朋友玩架啦。 佢地有兩個slide, 一個我都咁玩,而另一個.....真係90度咁落,嘩,我都驚呀,所以無上去,不過友人katy真係勁大膽加勁嘈,全場佢就至開心個個,仲開心個個壽星仔,哈哈哈! anyway, 中途個度D staff有個game比小朋友玩,我覺得個度又幾好玩,可能大家一齊involve又幾開心下,嘻嘻。 雖然地方吾算十分大,但有咁多野玩,又有野食,我覺得都玩得開心呀! 所以下次妹妹生日時我都打算去呢D地方搞,係屋企真係會癲呀! 多謝朋友cat既邀請,我地同Hannah先會咁開心呀,嘻嘻!

PS: 鳴謝友人FB既相,所有相都吾係我影既,千萬吾好charge我板權呀!!!!!




  



生日快樂Freddy, 祝你做個健康快樂人!



跳彈床,難得既一家合照,哈哈哈(thanks lala!)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 雖然book場地都要花唔少心思,但豈碼唔洗玩完一日之後再去clean up屋企,都C服好多吖!

    Hannah每張相相都咁有動感,差D睇唔到佢個樣! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. book場都係比錢,其他野全包我覺得值! 我就係吾想清潔所以吾係屋企搞lu..嘻嘻嘻

      Delete
  2. HANNAH B好大膽呀, 無爸爸陪都自己爬上滑梯SIR,SIR到歪咗又唔驚,叻!

    ReplyDelete
  3. Hannah 叻叻呀,可以自己玩唔洗人陪 ^^
    「成日有生日會去」<---嘻,我 d 朋友又係咁講,好期待啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都可以架啦,不過要望實佢呀!

      Delete
  4. 出面攪好好多, 有得玩, 有得食, 又唔洗諗事後既清潔

    ReplyDelete
  5. 個slide真係好巨型. 應該幾刺激

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都驚呀.....左面個個勁直,怕怕

      Delete
  6. 好多謝你地o黎呀,哈哈!我見到d 小朋友玩得咁開心,我都好開心 :) 兩個slide都好高呀 ~~~ 以前好大膽o既我唔知點解人愈大愈細膽,我唔敢玩左邊o個個,太高喇,右邊o個個我都好驚,我要訓低先咁sir落o黎 >< 我仲要攬實個仔,唔知Freddy有冇嚇親tim -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小朋友好大膽架,你睇Hannah就知啦!我地玩得好開心呀,下次有機會再出來啦!

      Delete
  7. 嘩..個場好吸引個滑梯好刺激咁啵, 如果俾小B見到就不得了啦, 佢實一定話要玩都似~

    ReplyDelete
    Replies
    1. HK有無呢D類似架? 原來小B都中意玩呢D,嘻嘻

      Delete
  8. 今篇有好多妳的相喎, 氣息唔錯呀, 靚媽~~~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,而家多數都係影佢地,已經忘記自己lu......

      Delete
  9. 你地一家人玩得好開心。

    我鐘意去生日會,但我無意幫南瓜仔攪生日會,哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係個場好玩je.....
      如果吾太遠,去一兩個鐘都OK架...

      Delete
  10. 我以為妳係香港開派對tim,原來有咁多中國人小朋友,Hannah Emma一定唔會唔識講中文啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊係好多中國人架,哈哈,所以吾識講英文都吾駛怕!

      Delete
  11. 嘩!呢個生日派對好開心喎!莫講小朋友,連小高見到都覺得好興奮!\^O^/
    Mrs Wu, 其實你果的邊華人家庭好幾多喎,對嗎?大家能夠同聲同氣,小朋友又有伴玩真開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都係痴番同中國人一齊玩,所以都OK架!

      Delete
  12. 好好玩咁呀!!hannah 又真係大膽妹呢~ 第時一定會係玩過山車之人XD
    e? 嗰個circular 嘅東東係咪放shoes? 好似幾好用咁喎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗我吾會同佢去玩,哈哈,因為我怕!
      係呀,用來放鞋,不過吾知係邊買

      Delete
  13. wa ,....生完兩個都咁靚,又fit,想選香港小姐呀,應該係美國小姐先啱

    ReplyDelete
  14. Mrs. Wu:
    ~我咁大個人去一個新地方都要適應啦!! 我覺Hannah 都幾投入個party. 見到她個樣, 幾enjoy.
    ~你生完兩個, 都同以前無分別, 你keep 得好好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係好enjoy呀,不過開始時都驚驚地
      哈哈,vicky,你好識得tum我,但其實我D車軚你睇吾到ja

      Delete
  15. 個場d野好好玩呢!
    呢d係屋企搞唔到, 係屋企搞係warm d, 但自己做餐屎,
    係出面搞就可以比小朋友玩到d平日係屋企玩唔到既野, 比錢搞都唔錯呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就係之前做餐C,所以決定出去搞,吾駛煩!

      Delete
  16. 好多小朋友呀,真係一年每個月都會有生日會玩呢
    Hannah 成個小女孩咁好可愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,多謝姐姐讚呀!(你太後生,吾可以叫ee,哈哈!)

      Delete
  17. 見小朋友開心,做父母就更開!

    ReplyDelete