Wednesday, July 9, 2014

近朱者赤,近墨者黑

cousin姐姐呢排成日都好早就回到家,因為summer school 既關係,而62又要去接佢(佢地D老豆老母好鬼爽,有人幫手接送個女,PK!) 真係愈來愈衰! 好似呢兩日,去到99度見到佢,佢吾會叫人,是鬼但,一嬲都無禮貌,跟住Hannah想睇下佢D書,又話D書係佢既,吾比睇,只係比佢同細佬睇,我心諗,我上次買既water table你同你細佬都無問過我就拎來玩,低能! 跟住佢大小姐心情靚就叫我地拎去睇,仲要丟比我地睇,好似我地要乞佢D書咁,我個刻真係好火.......同老公講,佢話我小朋友係咁,吾好同佢斤斤計較! 但我覺得我吾係同佢斤斤計較,係佢吾應該咁做。 1) 我係長輩,佢應該叫我 2) Hannah係佢cousin, 佢做大既應該讓下D細既,何況Hannah只不過剛剛兩歲多 3) 6歲既小朋友應該以身作則,要教導細個既小朋友
雖然佢吾係我個女,但如果我個女成日都同佢D咁既人hang out, 我諗我會人都癲,會想殺左佢!  琴晚,我朋友送對手鐲比Hannah, 跟住佢就話點解佢無,it's not fair....佢真係癲癲地,我朋友送比Hannah點解又要送埋比你,佢又吾識你,之後仲要話Hannah點解有咁多jewelry而佢無,其實Hannah一D都無,係佢D咁既小人係度諸多籍口,好拿煩,跟住仲係度同我嗌,我話Hannah has no jewelry, she has nothing....佢就話if a person has nothing, it means she is dead!!!我即刻大聲鬧佢一下佢先肯收聲,或者我都吾應該繼續同佢講呢個topic, 但佢講既野真係好disturbing 同 provoking.....唉,我真係要好好控制自己情緒呀! 而我真係好驚我個女會因為痴住呢D咁既人而變成咁,3歲定80,我要趁亞女未夠3歲前糾正佢既錯處,如果吾係真係恨錯難返呀!!!!!!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

52 comments:

  1. I can't stand those parents who don't discipline their kids.

    I told my kids' cousin (from my husband's side) not to leave the house by himself. His dad turned around and told his kid "it's OK, she wasn't yelling at you." Really?! ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know the feeling...and i can't stand too! It's like they can do whatever and we can't say shit.....

      Delete
  2. 算啦,同呢D小朋友講嘢係無用㗎,唔理佢當佢透明就係最佳嘅處理方法

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實無野既,不過見到又睇吾過眼,好吾中意自己咁多意見!

      Delete
  3. 原來有下文架...咁cousin 姐姐好過份! 人哋唔discipline 佢, 你都可以喺Hannah 面前話(教)佢...等Hannah 知道咁講野唔啱...
    佢咁細個把口就咁...再大D真係no eye see ...希望佢parents & 學校會教好佢啦..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都諗緊點樣教佢,因為我始終覺得係cousin姐姐面前話佢的不是吾係咁好,不過點都好,我都會花多D時間去照顧好Hannah, 吾好比佢學壞

      Delete
  4. 都係嗰句,希望Mrs. Wu一家可以快D搬離呢個"鬼地方"!!!

    暫時嚟講,我會情願將小朋友帶去全日daycare。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想快,但我要99 幫手湊b 無計,忍住!!!!!

      Delete
  5. 父母唔教好難攪。。。
    希望 Hannah 返學之後對少 D cousin 姐姐,唔好比佢帶壞!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我覺得父母唔教同花時間係子女身上真係好大問題,試想下而家cousin 姐姐咁細個已經係咁,到大d 點算?

      Delete
  6. 唔係計較,而係小朋友真係要教囉,雖然咁好似幫人教女,但佢真係咁冇禮貌又教壞埋自己小朋友的話,畀我都開拖呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,我唔識點開,雖然我係佢aunt, 但我地講佢個女點點點佢地又唔中意,所以我都係ignore 算數

      Delete
  7. 佢父母唔教, 第日佢自己受返
    聽你描述同佢對話, 我認為佢係有心辣興你撩交嗌, 所以我覺得唔好理佢, 當佢透明係最好, 等佢冇癮嘛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我都嘗試當佢透明,如果我個女係咁,一定打到patpat 開花呀!!

      Delete
  8. 嘩...真係唔好俾hannah近咁多cousin姐姐喎, 如果唔係遲d hannah學晒佢就大鑊了~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都怕,所以我都食完飯拿拿臨走,費事痴埋佢到

      Delete
  9. 雖然係親戚, 但係我都覺得3歲前唔好比hannah同佢接觸咁多…
    2-3歲學野學得太快啦, copy左d唔好既野要花好多時間糾正佢架…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好快,所以我地做野都要好有規矩, 唔想佢學左我地d 壞野

      Delete
  10. 呢個cousin姐姐好得人驚呀...把口咁衰, 性格咁差, 我驚佢遲早俾人打

    ReplyDelete
  11. 認真考慮下點樣可以隔開hannah同表姐...小朋友唔識分好易就學晒佢d衰野...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,已經學左唔少,所以我都驚驚

      Delete
  12. 嘩…真係好離譜!好明顯哩D真係無家教,你記得要俾HANNAH知COUSIN咁做係唔啱,咪佢有樣學樣就弊啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知點話比 hannah 知,不過多數我係度時 cousin 又唔敢亂來,因為我會話佢

      Delete
  13. 六歲人仔點解咁無大無細架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好驚訝,因為我真係睇住佢大,遲早佢兩個小朋友會努力學壞

      Delete
  14. Ignore her! 唔好同佢嗌,費事佢以為自己好叻!再唔係同佢講就算Hannah多唔多jewelry都唔關你事😡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁講會唔會好mean? 不過我多數都唔理佢lu...unless 佢 talk nicely

      Delete
  15. 我同你同病相憐!包包個6歲cousin又係咁(大姑奶個女)。我地又係住埋一齊但樓上樓下。每日一齊食飯。你講嘅呢個小朋友都做晒。佢日日見到我都唔叫我,佢parent又係唔教佢架,我話佢佢仲bear我!所以我依家當佢透明!但佢又成日攪住包包,我第一次咁討厭一個小朋友!我已經同我工人講盡量唔好畀佢同包包玩,真係驚有樣學樣!其實最大問題係父母,點解個小朋友咁曳都唔鬧咁教?!唉,日日都見到佢好激氣!(唔好意思發咁多lo so)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呀,同病相憐呀,我地又係日日一齊食飯,我話佢佢有時都 bear 住我,跟住又講d 好 mean 既說話,所以我都費事睬佢,如果佢唔中意就唔好同我講野,我都唔想哂口水講道理比人地聽

      Delete

  16. 照睇都係99好野,能接受不同性格的小朋友,又要面對两極家長,重要開餐,真是24孝母親,冇勿計,都係忍一時,等hannah入pre-K,再算,唯有下班早奌把他們帶返家被開壞女孩吧.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 忍緊,9月份返學應該會好d, 起碼有人可以 discipline 到d 小朋友

      Delete
  17. 千祈唔好俾Hannah同Emma學佢呀,哎呀,但又好難避免唔見佢...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地在場應該ok, 唯有少d 比佢地見面啦!

      Delete
  18. 嘩, 依D 6歲的細佬我最最最驚, 唯有心中默禱祝福妳同可愛小姊妹~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好驚,又未係好定性又勁挑舋你,極之麻煩

      Delete
  19. 唯有自己教多啲,唔好俾自己囡囡學壞

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,比佢睇d manner 書,希望有用

      Delete
  20. 嘩,佢把口真真衰呀,聽到都想打佢一獲.....
    咁細個就咁,個樣幾靚都冇用啦~~ (我之前見cousin 姐姐長髮時的相,覺得佢幾靚呢 =,=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 把口生成咁點靚都無用,一開口可能想打鑊佢先,哈哈

      Delete
  21. 見過她一次,完全感受到佢咩料! @@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢吾係成日都發癲,有時都OK既。

      Delete
  22. Mrs. Wu , 妳說得對呀, 有這樣的小朋友在妳兩姊妹旁, 真係一個深水炸彈......
    真係少D跟佢地一齊好D....否則有排煩呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量啦,但Hannah又好中意同姐姐玩,唉!

      Delete
  23. 睇黎cousin姐姐心智已扭曲、已学坏了!
    希望兩姊妹有你地,知道什么是对錯,不要学cousin 姐姐!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾會既,因為我地會糾正佢地ma....

      Delete
  24. 我真係想煎巴佢囉。。
    不過佢爸爸媽媽都唔理,你都做唔到D咩。隨時調返轉頭報寸話你鬧佢,唯有ignore佢,同教返HANNAH 咩為之正確啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾知點解我覺得佢會報吋,但我又吾怕囉,佢地又可以對我點,哈哈

      Delete