Tuesday, July 8, 2014

Happy July 4th

上星期係長假,真係人都癲,因為好鬼累,湊住兩個B真係出街都勁吾方便! 我地星期五係July 4, 朝早起身食少少野就出去表哥屋企,本來約左睇煙花,但兩個B既schedule又要早訓,睇完煙花10點幾先返屋企真係會攞命,所以...無計啦,做得父母就要犧牲一下D時間,希望下年有機會睇啦! 不過其實個日最主要目的吾係想睇煙花,而係想去我cousin apartment個泳池玩水,嘻嘻。 開始時都想比妹妹去玩,但點知佢眼訓,抱抱下就訓鬼左,難為我又無得落水之餘仲坐係泳池邊睇佢地兩父女玩,真係勁吾過癮,坐到我都腳痺呢,但又吾想整醒妹妹,唉....做亞媽真係好大犧牲呀,嗚嗚! 一開始時,Hannah小姐見到水好開心呀,以為好好玩,落到水後又扮樹熊,抱住爸爸吾放手,哈哈哈,好搞笑!warm up左一輪之後就開始玩下,比爸爸同佢一齊游(浮),見到佢咁開心我係旁邊都好開心呀,嘻嘻。 個日天氣有D凍,好彩呢個泳池係室內,仲覺得有D熱tim, 咁就吾怕凍親啦! 其實好想同佢去游多D水,但係附近真係無泳池,同埋去public既...會好多其他人,好dirty! 如果去沙灘,D水長期係ice water, 仲記得有次成100F(即係大約37C),諗住去沙灘無死啦,點知一落水凍到亞媽都吾認得,要拿拿臨上水,真係.....而上個星期同Hannah去沙灘,佢又做樹熊,吾肯落地,哈哈,不過我勁吾中意個beach, 多人又細,吾多好玩! 希望呢個summer仲要有更多機會去玩水啦!!! 


上星期既沙灘遊,不過去到沙灘好凍,所以坐左陣就走....無聊!

呢隻樹熊都有玩少少沙既,不過吾肯自己行,可能熱

影吾到著游衣照,做左影后(單手抱住妹妹影相真係好勁,比個讚自己!)

最中意同爸爸玩,真開心呢!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 啲沙又桔又熱, 我都變樹熊呀。
    MR WU白雪雪哈哈哈哈。
    Hannah B其實都好好肉喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來lala都做樹熊? 可能遲D係CD做樹熊,哈哈哈!
      係啦,我吾中意咁白雪雪既男人....

      Delete
  2. 最尾張相相影得Mr. Wu同Hannah好似樣下!

    我住咗condo幾年,淨係游過一次水,或者我都應該問下D朋友有無興趣帶小朋友嚟游下先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦,你居然覺得似mr wu多D?hannah係激似我wor....

      Delete
    2. 不嬲覺得Hannah似妳,當佢哋一齊望鏡頭嗰刻,又好似囉!

      Delete
  3. Hannah B肯落水咁叻叻,響池邊果張已經跟爸爸學踢水?
    條泳衣好靚呀,你抱住Emma B仲影到張相咁清已經好叻啦,有機會先還番張正面泳衣照黎睇下 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好難影....下次會捕足好D
      哈哈,邊有咁勁,扮下野就有

      Delete
  4. Replies
    1. Manhattan beach...and no parking around, so annoying

      Delete
  5. wow, 最後個張見到爸爸個樣, 同emma真係餅印~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,暫時都似爸爸,不過都有人話似我...我就一D都吾覺 :P

      Delete
  6. woo~~~ 對啊,emma 同爸爸好似啊,而hannah 就似mrs wu~
    一人一個,真好 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,Hannah同我真係激似,而Emma....暫時都係似爸爸,吾知遲D似邊過,嘻嘻

      Delete
  7. 做左阿媽之後, 每逢放假就會攰c. hahahaha!
    係喎, emma 真係堅似爸爸!

    ReplyDelete
  8. 小朋友有得游水就最開心...
    岩岩早幾日去泳池游水, 妹妹又係一去到就訓左, 攪到我抱住佢坐係池邊唔知做乜好, 最後我決定整醒佢, 好彩隻豬仔無扭計咋, 仲玩得好開心添啵.
    咁最後Emma完全無落過水呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,我吾忍心嘈醒佢......慈母

      Delete
  9. 睇佢同爸爸玩笑得幾開心呀!

    ReplyDelete
  10. 影吾到著游衣照,做左影后(單手抱住妹妹影相真係好勁,比個讚自己!) <==十個叻。。因為我都有

    ReplyDelete
  11. Mrs. Wu...小朋友玩水, 一玩開就唔會怕.
    做人媽咪就真係要大犧牲...無法..!!
    努力吧...!!

    ReplyDelete
  12. 依? 件life jacket 好似bb未嗰件呀~Costco 買?
    Hannah 玩得好開心呀! 覺得Hannah 都好易開心成個開心果咁! :D抱住妹妹都影到咁多靚相好叻呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係呀,係costco買.....到妹妹大D又要買多件,嘻嘻嘻! Hannah緊係開心啦,又有得玩水又有最心愛既人一齊玩,真係開心到暈,哈哈哈

      Delete
  13. 真係大鄉里,原來NY有沙灘架?
    咁熱有太陽曬D水都咁凍既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,有呀,NY 4面環海架!
      真係好凍,吾係講笑,所以多數都齋灑太陽吾落水

      Delete