Monday, July 21, 2014

失眠


其實睡眠充足真係好重要,開頭見Hannah成日都半夜責醒跟住喊真係吾多健康,以前仲話係細個,可能怕黑,但而家佢都已經同爸爸一齊訓,都吾知仲想點,有無方法可以令佢訓得好D呀? 我明白個個人都可能係晚上時間起身,但我地大人可能容易fall back to sleep, 但佢....真係晚晚都喊呀,就算我吾係同佢一齊訓,我都比佢D 喊聲嘈醒,唉,真係好攞命! 我地已經無覺好訓好耐,希望呢個stage可以快D過,如果吾係我地D命可能短多幾年了! 

佢再吾訓,就快變左

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 唉!我估妳就算知唔理佢、等佢喊夠再瞓呢招都唔work,唔怕嘈醒Emma,都驚嘈到樓下。~X(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係無用,因為晚晚都係咁...都幾得人驚!

      Delete
  2. Hannah 應該唔係冇安全感吖,又冇理由日日都玩得太顛發惡夢。。。 希望佢快快瞓得好,咁個個都有覺好瞓啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,再吾係真係要比藥佢食,睇下有無好轉!

      Delete
  3. 我的經驗之談:生出係咁。我哋兩公婆仲健生,有冇短幾年命都未知。
    我當時都好似你咁好想知點解,有冇得解决?我當時安慰自已,我唔信你成世都係咁晚晚喊,我一定等到有覺好瞓嘅一日。日子過得好快架,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,你以前個B都係咁???? 講D來聽下,等我有心理準備

      Delete
    2. 講俾你聽驚嚇親你喎。我個B都係晚晚喊,同佢瞓就好啲,但我哋又唔想同佢瞓,喺佢間房同佢瞓著,佢半夜就喊住走過嚟,我哋都無哂辦法,由得佢半夜行過嚟,行到佢十二歲呀!

      Delete
    3. 爸爸同訓架啦,不過都係麻麻地。 as long as 我知佢地終有一日會好轉咁就夠,哈哈哈

      Delete
  4. 噢,唔夠瞓真係好辛苦,個人都特別燥架....><""
    希望大家都有覺好瞓啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係無覺好訓兩公婆嗌交都多D......我都期待緊呢一日呀!

      Delete
  5. 其實,真係真係唔知點解, 我大囝個時又係好唔鐘意訓覺,半夜醒又喊,但係問佢, 佢都唔知點解!
    係過左兩歲打後一路好dd,而家3歲都訓得ok,間唔中發下夢大叫咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個女過左兩歲啦,都吾知點解晚晚都係咁,真係癲左!

      Delete
  6. 訓覺呢家野真係無計...唯有希望佢越大就訓得越好啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,仲以為個細會比大嘈醒,點知似係妹妹比姐姐嘈醒多D.....麻煩!

      Delete
  7. 不如試下, 臨訓前同佢傾下偈, 聽佢講下日頭發生咩事, 等佢抒發下啲壓力. 睇下會唔會好啲? (我之前聽過有朋友提類似既case...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都會傾下,但都吾多理我地,哈哈!
      試下啦....唉,好煩!

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. 同爸爸瞓都咁, 真係難搞。或者同瞓好啲?

    ReplyDelete
  10. 唉....咁真係好難找出原因...!
    辛苦了Mrs. Wu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想知點解呀..............我又吾想成日靠食藥,唉!

      Delete
  11. Night terror?

    Did you try to ask Hannah why? Maybe she can articulate?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i suspect she is itchy that's why she keeps scratching and not falling back to sleep..........

      Delete
  12. 我以為係夜晚起身見唔到爸爸所以喊? Hannah 咁smart 應該好快可以同你哋communicate 到~ 㠻望好快可以瞓好D啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. communicate到但幫吾到咁可以點???

      Delete
  13. 認同,睡不夠又或者睡眠質素不好,真係好影響日常生活!一想到你的情況,都頭痕!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,睡眠真係好重要,都吾知點好?

      Delete
  14. 佢日日都發惡夢?有冇問過佢做咩喊呀?
    還是中午瞓得多,搞到夜晚唔想瞓

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又吾係發惡夢,nap都吾算得上多!唉.....我都吾知點解呀

      Delete