Monday, July 14, 2014

抗戰後記

經過一個weekend既戰鬥,我同老公都散了! 因為星期五返到屋企後兩個女開始病,唉......而家係office,有冷氣歎有internet 用,真係爽過係屋企多多聲,本來打算請日假,但都係算啦,吾想留係屋企。  講番今個"旅程",真係有驚無險,星期五臨放工時,99 話我地知Hannah發燒,都心知不妙,返到去見到佢佢已經好累,吾同平時既Hannah, 唉,好慘! 之後晚上又反反覆覆咁發燒,又要幫佢沖暖水涼降溫,又要幫手餵藥,之後又嘈醒妹妹,真係十分呢hea呀! 到早上摸下亞妹,再探熱,shit, 原來亞妹都發燒,本來早上打算餵亞妹食退燒藥,點知一餵就嘔,真係吾知點算,用退熱貼又無咩效,既然係咁,我地就一早同佢地去睇醫生,費事擔心成日呀! 去到醫生,一個104度,一個102度,我個刻真係想喊,見到佢地咁辛苦! 
醫生話兩個女可能感染virus, 都無咩可以做,都係食退燒藥,跟住可能會生飛滋,唉,同上年一模一樣,都係個口有事,不過今次多多個妹妹,湊住兩個sick baby真係吾係人咁品,最可恥係無人幫,就算佢D屋企人住係樓下,都吾會話上來幫下手架,我真係覺得佢地愈來愈黑人憎! 

病既緣頭都係因為cousin哥哥病,佢都係早幾日開始發燒,之後又係同一個病症,問題係,佢病個日就同佢去睇醫生啦,佢個兩個PK父母又吾會理,又搞吾掂,我老公同佢brother講叫佢同小朋友睇醫生,又話吾想講.....跟住個日個仔發燒,仲話我99吾同佢講,佢可以即刻返來,真係好搞笑,你出門口個陣都係架啦,你吾會打比99問下個仔點? 仲要blame人地..... 好啦,睇完醫生個日又話99打個仔去邊度玩,玩到病,玩完有無幫佢洗手.....我心諗,佢個腦係咪痴膠線,自己成日weekend出街,留比99湊之餘仲要咁多complain, 你咁叻,自己湊啦! 不過我相信D小朋友大個都吾跟佢地,因為基本上我吾覺佢地有陪D小朋友囉,好似weekend咁,我地會同Hannah&妹妹出下街,同佢地玩下,而佢地? 早上drop低比婆婆,下午99返來就99湊...weekday晚上又係99湊...咁佢地生兩個小朋友做咩?當玩? 吾打算湊既就吾好生啦,PK! 我至憎就係D咁既人,又要生當玩咁,跟住又吾好好打理,究竟邊個先係亞媽呀? 真係一講佢地就把幾火! 好嬲好嬲!!!!!!!!跟住琴日我需要D藥係99度,我就叫佢拎上來啦,佢成日都話好掛住blahblahblah, 吾好吹水啦! 來左一陣又話要落去因為佢地要出去pick up dinner wor...跟住我話,下,要兩個人pick up? 吾係化.....佢地真係廢過殘廢!

雖然我同老公係好累好累好累,但我希望我地D女大個會記得我地所做既一切,同埋邊個對佢好邊個對佢吾好都要記住呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 兩個女最重要健健康康,希望今晚有覺好訓啦

PS: 今次係妹妹第一次病,真係好驚呀!!! 我無覺好訓真係吾得,我真係好屎............多得老公幫手,我先可以休息一陣!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. 真係好PK喎佢地! 點可以咁架??? 啲小朋友唔使講都唔會黐佢地啦
    BB病真係好慘,仲要兩個一齊~媽媽爸爸加油呀~兩個靚女一定會知道爸爸媽媽錫佢地嘅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個個weekend真係過得不個幾開心,哈哈哈哈哈!!!!

      Delete
  2. 细路仔發燒真係好折磨大人,你返工抖吓係正確選擇,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個幾日真係天都灰哂.....勁辛苦!

      Delete
  3. "極品家庭"其實應該寄存喺museum展覽,因為呢一代生得嘅斱好少咁不負責任。

    希望兩個女快D好番,最緊要Mr. & Mrs. Wu要保重身體, take good care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,放係展覽可能無人睇架!!!
      thanks, 已經好多了

      Delete
  4. 兩個女都病,Mrs Wu一定冇得休息啦!
    又係畀cousin哥哥傳染,果兩條PK病又唔帶個囝睇醫生,仲要扮晒野,做父母點會唔知個囝病呀?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個幾日真係忙到嘔.....自己做左超人咁,proud of myself!

      Delete
  5. 希望兩姐妹快d好番!爸媽才可放心,佢地一病,真係好擔心架!
    对PK父母,真係。。。。無話可說,只希望小朋友將來唔好学坏!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係擔心到暈...喊左幾次呀!!!!!:((

      Delete
  6. 希望Hannah and Emma快d好返啦~
    其他人點樣係佢地既事, 唔好為佢地嬲, 無謂傷身ma.
    最重要自己做得岩, 自己既小朋友懂事既時候一定會對你地好好架^^
    加油呀, 靚媽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you你! 佢地已經好得7788啦!!!!

      Delete
  7. 慘慘, 兩個一齊病真係辛苦你呀!
    不過想D女大個會記得你地所做既一切? 咁就難啲...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係慘到無朋友,唉!
      算啦,吾記得都無所謂,最重要吾好病呀!

      Delete
  8. Hannah同Emma好番未呀?
    唉...原來真係有D冇責任心父母,咁就唔好生啦

    ReplyDelete
  9. 哎呀,mrs wu,你當時一定好擔心了,有冇哭啊? 比在我一定一早哭了....
    一個人照顧兩個 bb 已經辛苦,何況兩個都生病了....加油,我支持你....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,喊左幾次....係度問點解咁耐都無退燒,勁驚! :((

      Delete
  10. Mrs. Wu:
    ~小朋友病, 真係要額外照顧. 你一定比平時更有心照顧. 你都小心身子
    ~盡量唔好理你樓下嘅人啦!! 他們真是好自私

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個日其實都因為吾夠訓而吾舒服,好彩老公幫手咋!!

      Delete
  11. 下,兩個女一齊病...oh...一定忙於悉心照顧,可想而知辛苦程度又幾高,希望Hannah同Emma快些好!加油 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係難度好高呀!! 好彩佢地好番好多lu

      Delete
  12. Hopefully, the kids are feeling better by now.

    My younger one is sick too :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, they are better now, thanks!!
      oh..what happen with your younger one? (i forgot it's ur daughter or son)

      Delete
  13. 2個一齊病真係好辛苦。

    父母係小朋友既鏡,將來小朋友會像你一樣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好辛苦............想像吾到我地點過!

      Delete
  14. 我覺得同MR WU屋企人住影響好大。如果你哋一家四口加個NANNY或婆婆肯定照顧BB變為有樂趣得多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定係,以前亞媽係度個陣都不知幾開心...而家?

      Delete
  15. Mrs Wu, 你真係好勁,好本事! 揍兩個,真係好辛苦。
    當年我老友大人一見亞女發燒已手騰腳震,唔識揍,只識喊!!!
    Mrs. Wu 努力,加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我吾勁,老公勁D!
      我日日都加緊呀!

      Delete