Monday, July 28, 2014

探訪學校

上個星期真係懶到出汁呢,點可能得兩篇架.....不過因為媽媽星期五請左日假休息所以工作上忙左D,嘻嘻,今個星期補番啦!

星期五早上同Hannah去左佢間學校參觀,佢當然吾知發生咩事啦,我地打算9月就同佢返part time先,等佢warm up一下,到10月就全日制,希望佢吾會太多吾開心啦! 相信第一日去返學點都會喊同吾習慣,到佢慣左可能吾多想返屋企啦,哈哈! 我都吾expect佢會學習好多野,但最起碼要學識behavior同自理能力,如果吾係真係好難湊! part time basis $400, 我覺得都好fair, 而full time就$700, 假期當然close啦,但最起碼價錢方面都吾算太過份。 我見有D真係$1000,不過我覺得佢而家仲細,到佢大D時再入去讀D好D既學校都OK既。 

同佢去完學校之後,我就送佢返屋企比99,而我自己就約左老公撐枱腳,嘻嘻。 雖然無幾耐之前先同老公食完lunch, 但一齊食野點都吾嫌多,所以我又再一次出去搵佢食lunch了。 個日老公同我去左食burger, 好味呀,又吾貴,大約一個人USD$10左右,其實呢邊既mcdonald都差不多價錢,所以我寧願食呢D好過啦! 當然,點都係吾健康架啦,但間吾中一次都OK啦。二人世界真係好耐無試過,不過琴晚臨訓前睇返佢地細個D相,真係好掛住好掛住好掛住佢地細個個陣,而家Hannah已經係一個小女孩,吾再係BB,雖然都會發脾氣,但tum下佢佢又會OK既,見到佢真係覺得時間飛逝,年前佢仲係要人成日抱成日喊既BB而家已經變得獨立,以前同佢去park仲要怕佢會跌,而家可以由佢自己上上落落,呀....百般滋味在心頭,雖然成日都好想有好多私人空間,但我相信到佢地大個吾痴家時我又會好好好好好懷念!!!!!!!!!!!!!!!!! 


第一次同媽媽搭subway, 好好奇呀!

我既classic burger, 都一樣好味!
                                              
                                            老公既bacon burger, 好evil呀.....但好yummy!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. The fries look really good!

    $700/month isn't bad at all. Is the school all-year around?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, it's all year including summer...even it's not the best school, i want her to learn to meet new people

      Delete
  2. 靚媽同乖女都咁上鏡啊!

    學校價錢都ok喎,平過SF添呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,乖女就有,無靚媽!
      呢間吾算貴,不過quality就吾知住

      Delete
  3. 小朋友不斷健康成長,是父母最大的開心和滿足!
    好幸福!!

    ReplyDelete
  4. 希望HANNAH會鍾意返學啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都希望啦,希望到時吾好喊咁多

      Delete
  5. 話咁快就要返學啦,到時一班小朋友一齊玩同學習,好過響屋企學壞呀@@
    希望Hannah enjoy返學嘅生活^^

    ReplyDelete
  6. 2人世界真係唔少得~ 穩固感情呀~ 到最後老左, 都係老公陪住我地呢~

    ReplyDelete
  7. 你地張合照好靚呀! hannah塊面好似仲大過你. XD
    美國啲burger真係好正...睇見都流晒口水!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得田鼠媽讚,咁真係幾靚,哈哈哈哈哈!
      又係wor...burger真係又平又正,我都中意食

      Delete
  8. Hannah大個女快要返學啦!希望佢會鐘意返學同盡快適應!^^

    ReplyDelete
  9. 就快返學啦,小朋友好快會愛上!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,有咁多人一齊學習應該OK既

      Delete
  10. 個burger 引死人, 頭先我千揀萬揀食咗個燒鴨飯, 超難食.....
    我好明你講嘅嘢, 莫講話你hannah 咁大個女, 依家我個仔14個月我都覺佢大得太太快喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻嘻,呢個burger真係幾好味,下次再食 :P

      Delete
  11. 做媽媽係好矛盾,又想細路快 D 大,可以自由 D ,但又唔捨得佢地大得咁快!

    ReplyDelete
  12. 所以要珍惜現在和她/他们相處的時光。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好珍惜呀,雖然覺得好累,但都好開心見到佢兩個

      Delete
  13. Hope Hannah likes her new school and new life. Add oil, hannah

    ReplyDelete
  14. 小朋友真係大得快!個餐睇到我肚餓呀~

    ReplyDelete
  15. Hannah咁快就要返學啦?時間過得真係快啦
    佢第一日返學會唔會喊架?
    妳地個漢堡好吸收丫,USD10唔貴喎,係香港都未必咁平tim ar

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,返學啦話咁快,雖然有D擔心但應該都OK既。 應該會喊,但個個都會係咁架啦!
      係呀,個burger 雖然好似好細個,但都飽左成日呀,其實burger only 只係$6, 加埋fries and drinks先要$10, 不過我都覺得吾貴,嘻嘻

      Delete
  16. 嘩嘩嘩~~~ 個 burger好正呀~~ ^^
    你知麻,最近香港老麥中伏啊,用d 過期肉整野食,所以我依家都冇幫趁老麥了,屋企附近又冇其他burger店,見到你呢個burger,勁想食 ^333^
    希望 hannah 適應返學喔 ,一切順利 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都聽過呀,搞到我呢邊都吾敢食mc記
      你下次去trip來NY,我地一齊食 :D

      Delete
  17. 依張相中妳瘦左好多好多丫

    個burger睇落都好食, junk food真係特別ymmy d

    ReplyDelete