Wednesday, July 16, 2014

絕食

呢幾日都因為兩個女病倒而心情都麻麻。 雖然佢地大置上都算好番,但Hannah因為口生飛茲所以吾肯食野,見到佢成個人瘦哂真係好心痛,雖然都有keep住飲奶,但吾食野又點會有力,見到佢軟99咁,唉...我又可以做D咩呢? 由細到大佢食野真係一般,有段時間要睇TV食野,有段時間要玩住食,有段時間直頭吾食,咩方法都用過,都係食少少就吾肯食,要佢坐定除非睇TV啦,好明白呢個方法吾好,但總比佢吾食好吧。 9月開學,希望到時返到學校會食DD野啦,如果吾係真係一日食一餐....大鑊! 

而妹妹...又係另一個吾食野既人。 佢而家8個月,理論上食solid應該食到有兩餐,但佢一係吾開口,一係就喊,唉,真係辛苦。 有時見到佢咁,都吾想餵佢啦。 其實我地幾個月前已經開始餵,但一直都係麻麻地,開頭諗住佢吾中意D味道,試下蕉呀,蘋果呀,諗住呢兩樣都幾大路,又甜甜地,應該會食少少,點知...試左一啖直頭好似想嘔咁,有無咁難食呀??? 開始打算煮粥仔,但見佢咁既情況,都係睇定D先啦,講真,粥仔又多樣功夫,如果佢吾食我真係PK鳥。而家依然係餵緊oatmeal, 不過我有時會加少少菜容,99就可能無,呢排poopoo好水,都吾知係咪出牙定係點呢?好擔心! 上次試食星星餅,本來好開心架,但一放入口即拿口拿面.....其實星星餅幾好味喎!唉......佢兩個真係身在福中不知福,呢個世界幾多人無得食呢? 佢兩個真係要鍛鍊一下先可以呀!!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 大嗰個係咪連junk food都唔食架? 唔鍾意𡁻嘢?
    希望佢返學見到同學仔食嘢,佢會慢慢有興趣食多D啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係,junk food就會食吾停,係正餐就麻煩到暈!

      Delete
    2. 可能junk food太好味,要同佢誡junk food一排,殘忍D逼佢食番正餐。

      其實呢,我細個都係咁,飯前用junk food打底,唔肯食飯,呀媽又驚我無營養,但又無我辦法,就每日都比枝奶我飲當補下,結果呢,我到六歲都未誡奶............樽,超級羞家! ^^"

      Delete
    3. 但我其實又好少比junk food佢食喎.....希望遲D返學會好D啦

      Delete
  2. Hannah b又係生飛滋,咁痛真係好辛苦嘅,除左奶,其他乜野都唔肯食野? 肚B試過病唔肯食粥,但肯食包,我但求佢有野落肚都照畀呀。
    希望Hannah B快啲好番啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地病吾食飯,食個麵都好呀! 最怕佢地咩都吾食,我都無哂辦法!

      Delete
  3. 一仔都要玩住电話先肯食,很少肯自己畢來食,再等佢大少少明白多d指令時,再要佢自己畢來食。
    生飞滋真係辛苦又痛,因我都生緊!
    如果Hannah B 肯飲奶,飲住奶先都好过唔食solid丫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢個幾日真係only飲奶,可能真係痛吧。 而家好D,但都係食勁少野.....討厭!

      Delete
  4. 其實你細個係咪都唔食野架?
    星星餅我覺得幾一般, 尤其個after taste好怪...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我又吾知喎....不過非洲個D小朋友無野食咪又生存到,哈哈
      係咩?我覺得星星餅幾好味bor :P

      Delete
  5. 生飛滋呢~ 個日見個篇文章, 話打奇異果汁飲呀, 如果HANNAH唔會抗拒, 試下打杯俾佢飲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咦,原來可以? 大人得吾得呢? 不過呢排見吾到有kiwi賣bor....

      Delete
  6. 我個大囝又係唔肯食野,一講到食就最煩呀!,食小小就飽啦, 不過,我就堅持唔開電視羅!
    我個細佬7個月,都係食oatmeal,都肯食既,不過成日食食下就放飯手入口, 飯腳就圍踢,好難攪呀,粥仔就一般鐘意啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,吾中意食野真係好鬼煩!我已經放棄狀態,吾食就由佢餓,哈哈哈! 希望我地D小朋友快D食野啦!

      Delete
  7. 下, 仲以為emma妹為食添, 點解呢, 我兩個b都為食到爆燈, 成日搶食.....

    ReplyDelete
  8. 生飛滋好辛苦,希望Hannah快快好番,食少少都好過唔食,佢食得唔好,瞓得唔好,佢都唔想架,唯有辛苦咗你哋啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係吾想?點解我覺得佢係係度挑戰緊我地既?

      Delete
  9. 佢地好番晒未呀?
    好少小朋友唔鐘意食嘢㗎喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好番好多啦! 佢地係特別D既....煩!

      Delete
  10. 其實emma 係咪想食大人野呀 ? 巨龍最近都成日唔想食奶,比飯(軟果d)、菜、魚....佢又食 0_0"""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我都無理由而家比大人野佢食吧。
      巨龍大個仔,可以食多D野啦,比佢試下吧。

      Delete
  11. 生飛滋真係好痛苦,希望Hannah快D好返食返嘢啦﹗

    ReplyDelete
  12. 生飛滋真係好可憐,食啲嘢熱少少都痛。
    POOR Hannah B!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢痛吾痛都係吾食野架啦.....muffin yau :-w

      Delete
  13. 两個小公主可能胃口不隹,以前的阿媽會煲些生熟薏米水,加小小糖比佢地飲,在港有肥仔水買也穴是給小孩開胃用,可問下妳在港的娘親生熟薏米水得唔得(好似有隻野叫-吳得密次-的東西也足是開胃野)再唔係問吓兒科白袍友意見, 是不免是99那裡的衛生唔好hannah玩的玩具唔干整,請99多些幚小朋友洗手,或可有改進..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁麻煩兩條友,黑人憎!!!!!!

      Delete
  14. 我包包又係鍾意糊仔多過粥仔,但都要畀佢試多啲粥仔呀!齋oatmeal好gua,加多啲蔬菜蓉會唔會食多啲?carrot, corn , pumpkin都好呀~希望hannah 快啲好快啲食返野啦!小朋友唔食野真係好煩惱,我深深體會,唉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實鬼佬係吾煮粥架,同埋我覺得oatmeal仲多營養過粥,不過我地chinese 可能個個都係食粥仔大所以先煮粥吧。 如果包包食oatmeal + 菜& 肉都OK咁都可以keep住呀,或者大小小再食爛飯都得呀!加油!

      Delete
  15. BB唔肯食野,媽媽真係好苦惱,好明白你的感受。

    ReplyDelete
  16. 生飛滋咁痛又真係會唔想食嘢嘅,妹豬婆婆以前又係成日生飛滋,上網睇過話食維他命c+鋅有用,佢食咗排,真係無再生,你都可以考慮下比hannah試下

    ReplyDelete
  17. Mrs. Wu, 放心啦!
    BB現在唔多食嘢的,到3,4歲時會變成什麼都食的。
    我反而擔心,點解hannah時常生痱滋?

    ReplyDelete