Wednesday, April 9, 2008

超低能 勁搞笑

呢幾日真係勁唔開心, 第一當然係亞婆, 雖然佢已經出院, 但係我都唔知佢個病係點. 第二, 都係因為"佢"..噚日佢返黎kiss左我一下我嗅到煙味, 之後我今日其實勁down, 我send左email比佢話佢知我d feeling, 但今晚當我透明咁, 我問佢有無野同我講, 佢話無, 真係厚顏無恥. 如果佢覺得食煙係無所謂, 佢可以大條道理同我理論, 唔駛而家吞吞吐吐, 咁即係點? 我一有呢個問題, 佢就發脾氣, 之後就扮無野. 其實佢可以扮幾多次? 點解要瞞住我? 我次次諗起佢個個friend都知佢有食而我唔知, 我真係好唔舒服. 好似上次佢去florida有晚為左食煙而同我大嘈一餐, 我真係懷疑佢係唔係我認識0既佢. 佢以前一直都好聽我話(at least我覺得), 而家...唉! 我真係好失望&心淡, 我相信大家都有感情, 但係長期的話真係對我地無好處.  其實我都知佢終有一日係咁, 因為佢地成班都食, 所謂"近朱者赤, 迎墨者黑", 點到我唔中意佢地.  唔係認識佢地, 而家都唔駛搞成咁, 唔係smt, 而家我地可以多d時間見面, 有時我都好憎smt!!

總之, 希望明天會更好...

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment